Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Nog niets in het bijzonder.
Maar ik ken mijzelf, kan niet zo lang zonder Squale haha. Wie weet dat ik dit jaar nog een andere terug koop haha.

1 like

Snap ik en ik denk ik ook de meeste dagen van de week maar die gilt dial heeft wel iets heel charmants irl :wink:

1 like

In de GMT :kissing_heart:

In maar één woord te omschrijven: prachtig :heart_eyes:

1 like

Nachtdienst #5 beginnen met een dubbele espresso :no_mouth:

18 likes

Werk ze, Dan! :muscle:

2 likes

2 likes

Werk ze, maat!

2 likes

Bedankt, hierna nog 1 nacht,
Dan weer acht dagen vrij :hugs:

1 like

Lekker man! Even weer acclimatiseren voordat je de volgende dienst in gaat.

1 like

Ik moet nog 4 jaar werken voor ik met pensioen mag maar eigenlijk zijn dat er maar dus 2 jaar ,met mijn werkschema van week op ,week af. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Sinds een paar uur ben ik eigenlijk al een beetje een halve Squale bezitter, ik heb er maar een Leffe blond op gedronken.
Leuk om al dat enthousiasme voor Squale hier te lezen, mede daardoor verheug ik me enorm op de HFLE 2024 Squale!

11 likes

Hoi Hans, dus ook maar aan de Squale :+1:
Denk dat het hier met al die Squalistaas nog drukker en gezelliger gaat worden bij het gezelligste topic van HF.

6 likes

Buongiorno alle Squalista’s en Squalista’s in spé!

Mazzelaar! :joy::sweat_smile:

Eigenlijk is het altijd wel zo hier, Hans. Allemaal
Squale liefhebbers die het gezellig hebben. :beers:

Fijne kwalificatie allemaal!

#TeamSquale&Latte

10 likes

Wat is dit toch een heerlijk topic! Zo op zaterdagochtend even bikkelen hier!:ok_hand:t2:
Dank jullie wel!

13 likes

Bikkelen = bijlezen :wink:

2 likes

6 likes

Nee, jij bedankt dat je de gezelligste kroeg op dit platform hebt gevonden :heart:‍:fire: :grimacing::beers:

En die militaire van je… Ik heb het reeds eerder gezegd, die van @Pasd is misschien wel de mooiste. Die van jou dus ook! :hugs::star_struck:

Yes yes, Wes

6 likes

Fijne zaterdagochtend en kwalificatie (van onder de elektrische deken :sweat_smile: )

15 likes

Alle lof naar @pasd die heeft mij echt volledig aangestoken met dit Squale virus!
En kan niet wachten tot ik de HFLE 2024 versie uitgereikt krijg vanuit de organisatie.
Weet iemand op hoeveel de teller qua aantal stuks is uitgekomen?

Fijn race weekend allemaal!

4 likes