Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Buon pomeriggio

10 likes

De GMT wilt af en toe gewoon niet op de foto hoor! Zo lastig vast te leggen…

12 likes

Gelukkig heeft onze HFLE 1545 double AR. Zo helder dat je twijfelt of er wel glas in zit! :grin:

We hebben overigens nog een enkel exemplaartje over, voor wie nog zat te twijfelen of slapen. :wink:
Laat z.s.m. even weten en we regelen 't voor je!

3 likes

Buon pomeriggio Skûwàlisti … :diving_mask::shark:

Toch wel …

geslaagd-niet-geslaagd

Geslaagd dus! :sunglasses:
Vind die reflectie wel mooi vastgelegd eerlijk gezegd! Beetje mysterieus enzo. Leuk!

11 likes

Top, dank je! Hij was niet meewerkend maar toch aardig gelukt!

@TagEd double AR!? Geen glas in! Ik heb er zin aan zeg! Hopelijk gaan ze april halen!

Zou eigenlijk niet weten wat voor AR deze heeft. Of de gmt überhaupt een anti reflectie heeft. Dit is de 42mm een wat oudere gmt. Volgens mij zijn de nieuwere 40mm. Kan het mis hebben hoor…

4 likes

Nee klopt de mijne is 40mm :point_down:t2:

Jewel hoor maar alleen AR aan de binnenkant :ok_hand:t2:

Net als de gewone/oude 1545 die ook veel weerspiegelt :sweat_smile:

Vooral die laatste heeft een irritante spiegeling maar daarop is wel voor het eerst de dial-kleur wat beter zichtbaar, nou ben ik sowieso geen held in fotograferen :laughing:

9 likes

Duidelijk! Dank je voor de info.

2 likes

Ja, dat maakt echt wel uit. Is dus niet standaard, voor de 1545. Maar voor onze luxe HFLE hebben dat uiteraard geregeld! :sunglasses:

3 likes

Klinkt als een goed plan!

Zoals meerdere hier maar alvast wat zomerse Nato straps besteld…

Btw gelijk nog maar een vraag. Op de gesp is daar het logo de tekst ingeslagen? Ik heb de rubberen optie doorgegeven. Wil weer veel te veel weten. Ik wacht even op de bevindingen van @MotoSkooly hopelijk heeft deze op kort termijn wat foto’s!

1 like

Heb even geen eigen relevant beeld voorhanden. Maar de bovenste is hoe de buckle van de HFLE eruit ziet, wanneer je 'm op alleen rubber besteld hebt. Uiteraard is de band die je krijgt grijs. Daaronder zie je de stalen band, zoals deze ook aan de HFLE zit, voor hen die staal hebben besteld.

7 likes

Nog best aardig, zo voor met kunstlicht in de keuken.

17 likes

Dank je @TagEd ziet er toch top uit heren !?

@Royce inderdaad, prima shot zo!

2 likes

Doe ik er ook nog een in het keukenlicht :wink:

14 likes

Buongiorno!:coffee:

Kom toch niet echt van m’n longontsteking af. Dus, zo even naar het ziekenhuis, voor een longfoto en nieuwe, zwaardere kuur gekregen.

Iedereen een mooie dinsdag en werk ze!

12 likes

Veel beterschap :+1:

2 likes

Dan doe ik ook mee.

13 likes

Beterschap gewenst!

2 likes

Beterschap man, hoop dat die kuur nu wel aanslaat.

2 likes

Mogguh Squalistaas :hugs:

12 likes

Beterschap Ed!

2 likes