Ben trouwens ook vreemd gegaan dit weekend…
Hi there!
If you like I can ask Andrea Maggi if he can write something in his own words about that model
No, but seriously, if you need any additional information or some kind of proof, please let me know.
We recentyl received new pictures of the watches from Squale but I didn’t find the time to add them to the shop. Also, the blue shade is a bit too bright compared to the original and the mirroring of the 12 o’clock index looks not alligned so there is still a bit or work to be done.
Here are the links to the watches again:
If you have any questions, I’m here for you
Cheers
Tom
Thanks for the quick reaction Tom. I just wondered if there was more information available. I really like the look of it. Is it still available for purchase somewhere? Or do i need to look in de pre owned models?
Cheers.
Sorry, i only saw the link when i reacted already. The model is still in stock. I first need to convince my wife
A nice additional story from Andrea would be very nice by the way
Nou, net hoor. Ben blij dat het weer
is.
Maareh jij dan? Hoe was het feest?
Ja, en vergeet ook niet onze HFLE2024! Ook zo’n super leuk project!
Slechts 100 worden ervan gemaakt. Helaas helemaal uitverkocht…

Het feest was geweldig, mijn dochter heeft er van genoten! Verder ben ik wel redelijk gestorven eigenlijk . Gisteren de hele dag tot 's avonds bezig geweest. Afbreken, opruimen en schoonmaken.
Bah, nou ja als het feest maar tof was .
Klinkt goed, maar vermoeiend, idd. En nog gefeliciteerd, trouwens!
Even de Thalassa op z’n eigen ‘summit’ geschoefd!
Kun je wel zeggen!
Ik zou straks nog even op de fiets naar een afspraak gaan maar ik denk dat ik de bus …
… ûhm, de auto maar even pak!
Heb een zwarte en oranje summit, een blauwe tropic en een nato onderweg voor de mijne. Daarnaast nog wat 20mm onderweg voor mijn GMT en de HFLE.
Benieuwd wanneer het binnen is!
Eerste ervaring met Nick Mankey’s Hook Strap, staat wel aardig en draagt súper comfortabel
Volgende stap is checken of die oyster op de GMT past

Je zou zeggen van wel. Nou ja, ik hoop het dan. Want dan kan die oyster van de HFLE ook een keer op mijn GMT
Hoe kom je er toch aan! Ikke wil ook.
Nee dus
Of ja het zou wel kunnen maar het is niet mooi. Aan de onderkant van die endlinks zit zo’n opstaand randje
Omdat die non-GMT iets platter is krijg je als je dat randje aan de onderkant aansluit dat het aan de bovenkant niet aansluit met de lugs dus lelijk
Ik zag hem ineens bij Jaap staan maar ik weet dat ie in handen is geweest van nog 2 forummers (Cihanski en Subonno)
Ook zal denk ik lastig worden, er zijn er maar 20~30 van gemaakt
Maar ik zal aan je denken als ik weer ga ‘opruimen’ en dat zit er wel weer aan te komen
Het thema is duidelijk met 1 uitzondering zwart en staal
Ik had hem eigenlijk alleen gekocht omdat ik die band wilde voor m’n GMT maar hij heeft me wel meteen gepakt
Yes! Is goed. Zoek al een tijdje iets met goud