Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Goedemorgen zo om 06:16 uur.

Het eerste wat ik dacht toen ik ze zag, was dit zijn wolf grey jades, AM1. Welk jaartal weet ik niet, want de flare red insole kwam mij dan weer niet bekend voor.

1 like

Morguh :wave:t2:

O jee, het zal toch niet zo zijn dat ik setje bijzonder zeldzame Nikes helemaal heb afgetrapt :joy:

Ik ben niet zo thuis in die kleuren, ik zou het omschrijven als groenig/klei, de neus als turquoise en de zool en binnenkant zijn fluoriserend/markeerstift roze :sweat_smile:

2 likes

Toch vind ik deze ook wel erg mooi. De nieuwe Sub 39 GMT Green.

Was deze überhaubt al langsgekomen, hier in de kroeg? En opvallend dat de Sub 39 zo weinig vertegenwoordigd is, hier. Is toch echt wel een heel mooi model ook. :man_shrugging:

13 likes

Zeker :star_struck:

1 like

Ik vind die superblue echt wel heel tof maar wat mij tegen zou houden zijn de net iets te grootte uurmarkeringen en de bandaanzet van 22m (vind banden groter dan 20mm niet fijn dragen en ietwat lomp staan op mijn pols).

1 like

Buongiorno di nuovo, Squalista’s!

11 likes

Buongiorno! Sorry, wel een cappuccino++ maar nog geen Squale :frowning:

9 likes

Nouwenn!? Affiniteit met motorrijden is veel belangrijker. Uhm, ik bedoel affiniteit met Squale. :sweat_smile: :joy:

2 likes

ik eindig meestal zo:

:rofl: :rofl:

7 likes

:rofl: :rofl:

2 likes

Geen cappuccino (meer) en ook nog geen vier uur maar wel een soepie én een Squale … :innocent: :sunglasses:

… buon pomeriggio allemaal! :snowman:

10 likes

Oink oink.

9 likes

Hahahaha, dan zal ik ze toch even moeten opzoeken. :sweat_smile:

Ik twijfelde tussen jade en turquoise.

I’m a sucker for GMT en Green. En toch zie ik deze wijzerplaat dan liever in een 1521. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik kan me geen dag voor de geest halen dat ik dat dacht, sinds ik de Thalassa heb. :grimacing:

Vier uurtje ook al gedaan?

Is jouw Squale in denial?

5 likes

Een pilsje graag, en doet u de heren aan de bar er ook maar 1. :hugs::beers:

Fijne avond allemaal.

11 likes

Zomaar, op de donderdagavond? :joy:

Cheers :beers:!

3 likes

Smaakt hetzelfde als op vrijdag zeker? :crazy_face:

2 likes

Niks aan de hand toch. Even voorwiel bij de rond weghalen en omhoog die machine!
Mooi speelgoed!

3 likes

Geen idee, ik drink geen bier. Hooguit een corona of desperado als het bloedverziekend heet is. :sweat_smile:

1 like

Precies, gelukkig toen niet óver de rand heen gegaan :sweat_smile:

Thanks!

2 likes

Haha, nee hoor. Volop in de roulatie en helemaal happy mee!
Nou ja o.k., de afgelopen dagen een TAG Heuer en een Seikootje gedragen… :see_no_evil:

1 like