Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Uh, nummer negen alweer :sweat_smile:.
De eerste Matic tussen allerlei 1521’s dus.

3 likes

16 likes

:star_struck:

2 likes

Goeie :joy::+1:

1 like

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Deze kan echt veel bandjes hebben, van leer tot (ribbed) nato! (en/of ik heb teveel bandjes, sowieso…).
Voor nu even op een simpel rubber bandje. Er gebeurt al zoveel met het horloge zelf.

11 likes

In alle enthousiasme, je niet eens gefeliciteerd. Je lijkt Verstappen wel. Pakt ook het ene na het andere. :rofl:

Oh ja, en gefeliciteerd met je nieuwste Squale! :partying_face:

4 likes

Zo 4 eruit 4 remaining :+1:t3:

Dus na een eerste ‘opruim’-ronde is dit de status quo

En nu!? Wat gaan we nu doen :money_mouth_face: :sweat_smile:

9 likes

Nou ja, er komt een HFLE aan, he?! :man_shrugging:
En anders of daarnaast zijn er nog wel 'n paar leuke Squales om uit te kiezen! :blush:

1 like

Jep, maar ondanks dat ik hoop (en verwacht) dat ie het wordt doe ik niet mee :wink:

Hmm ja kan eigenlijk alleen de Sub 39 en 2002 nog bedenken :thinking: welke op zich allebei wel leuk zijn :sweat_smile: én die Marina Militare die vanochtend voorbij kwam :star_struck: maarja 17mm dik :scream:

Verder kijk ik een beetje naar een BB58 blauw, een Seamaster 300m, een Oris Aquis en ik vind al langere tijd de Doxa sub 600t leuk (maar schijnbaar ook dik). En een SPB149/143 lust ik ook nog wel, die mis ik nog wel eens m’n SPB. :thinking:

5 likes

Of even wachten tot ze met die BB54 in blauw komen, gebeurt vast wel :grin:

Als je voor een Doxa gaat zou ik ook kijken naar de sub300 (zonder t) die heeft een domed saffier en een iets andere band

1 like

Nee nee dan moet het echt een 600t worden, ik weet niet wat het is maar dat hoekige design :heart_eyes: :ok_hand:t3:

6 likes

Ik vind ze ook mooi hoor maar heb ze zelf afgeschreven op basis van de dikte/grootte.

Zou deze wel een keer willen proberen:

8 likes

Hmm ja ik vind daar de verhouding uurwijzer/minutenwijzer echt lachwekkend :sweat_smile: dan vind ik bijv. die synchrons geslaagder

1 like

Snap wat je bedoelt, zou er wel mee kunnen leven zelf :grin:

1 like

Goede keuze hoor.

Ik vind de prijs van 1490 € wel meevallen voor een Doxa. Hij is prachtig, kan goed mee met de PRX/sporthorloges-met-geintegreerde-band-trend en is goed afgewerkt.

De Seamaster, BB58 en de Aquis zijn wel horloges die in verschillende klassen zitten.

De huidige Seamaster vind ik te duur voor wat ie biedt en ik trek dat heliumventiel niet.

De BB58 is een geniaal horloge. Prijs is ok.

De Aquis zonder het 400 uurwerk is maximale bangs voor de bucks. Die kast, de uitstraling is oh zo mooi.
Het enige horloge waarvan mijn vrouw zich afvroeg welk godsvermogen ik weer heb stukgeslagen.

1 like

€1590 met keramische bezel maar nog steeds oké, alleen jammer dat de rubber strap €340 kost :joy: 14.15mm hoog valt op zich nog wel mee :man_shrugging:t3:

Dat klopt, maar daar kijk ik dus ook niet naar. Dit zijn gewoon allemaal modellen die ik leuk/interessant vind :wink:

Ja nee sowieso het simpele sw200 uurwerkje :wink: vind specifiek die ‘mint’ groene leuk. Twijfel alleen over de maat.

Vind de 2ehands prijs eigenlijk aan de (te) hoge kant :wink: staan ook steeds langer te koop

1 like

Yep, die heb ik. Met de zwarte wijzerplaat en oranje markers/wijzers.
De mintgroene of de blauwe zijn zeer leuk.
You gonna have to catch them all :pensive:

Er komen wel een paar langs voor wel veel scherpe prijzen. 50% of minder van de nieuwprijs.

Nog nóóit gezien, zelfs niet van de huidige nieuwprijs :wink: die is nu 4k (en was <€3.500) als jij mij er een van 2k kan tippen dan ben ik gelijk koopman :sweat_smile:

1 like

Ok, geef wel een gil.

Ik heb bij bepaalde blauwe prijzen een klein wat-da-fok-momentje. Vorig jaar nieuw met 100€ korting gekocht.

3 likes