Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Hoef je toch geen sorry voor te zeggen?? :rofl:

Ik snap wat je zegt, het maakt de boel ook gelijk wat kolossaler. Maar vanuit de binnenkant van de pols gezien, heb ik er visueel niet zoveel last van. :laughing:

Had ik al gezegd hoe lekker het eigenlijk zit? :joy:

5 likes

Send help!

9 likes

10 likes

Hahaha fantastisch!

2 likes

Geef even je coördinaten door, dan sturen we hulptroepen om je te evacueren en in veiligheid te brengen!

6 likes

Haha dank jullie voor de support!

Ben gelukkig op dit moment wel bij de mannen dingen…
Slechte foto voor het idee

6 likes

Ik vind dat fliepeltje gewoon een beetje raar ook niet echt passen bij zo’n mooie Squale. De Thalassa draag je ook niet om je ruimtepak vermoed ik. Toch? Of … :wink: :rocket:

Overigens, als je iets stoffigs wil … heb je al overwogen om Erika even een mailtje te sturen? Nee nee, Erika is zelf niet stoffig (denk ik :sunglasses:) maar haar bandjes wél! Ik vind ze mooi. Heb zelf ook wel een beetje mazzel met de kleurstelling.

Ik heb onderstaande plaatjes al eerder gedeeld, nog even voor ter illustratie.

En toch, ondanks dat deze Erika’s echt ‘made for’ mijn Matic is lijkt draag ik 'm toch het liefst op de rubberen band. Informeel de Summit en smart casual de Squale Tropic (die met de gaatjes). Die laatste is wat meer sophisticated, maar beide lekkâh. Vind ik.

Maar ja, smaak hè! :beers:

Heeft iemand nog wat van @Grollebol gehoord? Naar verluidt heeft 'ie zich als Kerstman verkleed en loopt hij ergens doelloos op de Kerstmarkt.

ezgif.com-optimize

5 likes

Ik ondervind er geen hinder van.

Als m’n Hugh hefner outfit tot ruimtepak wordt omgedoopt, wel natuurlijk! Aan de andere kant, ik duik ook niet. :joy:

Ik heb natuurlik al een paar MN achtige straps, dus ik weet dat ze inderdaad lekker dragen. Alleen zit ik ook niet bij de Franse kikvorsmannen. Ik moet eerlijk zeggen zeggen dat ik ook niet zou weten welke er mooi op zou staan. Ook niet custom.

2 likes

Ik heb er een beeld bij …

controlling-laugh-laughing

:joy::beers:

2 likes

2 likes

Goedemorgen, deze (met recht) Zondag!

10 likes

Goedemiddag!

TTT Thalassa, Ton sur Ton :rofl:

6 likes

Na een software-update op mijn Samsung kan ik geen foto’s meer uploaden :sleepy:

Scheelt jullie allemaal mijn oude rotzooi denk ik :joy:

4 likes

We missen ze eerder! :joy:

Net als de Thalassa van @ThaPapper!

1 like

Oh, dat is jammer. Hopelijk is het probleem op te lossen.

2 likes

Sinday, Funday!

7 likes

Al uitverkocht…

Waar ben jij nou? Is dat een bowlingbaan? Of zit ik er nou helemaal naast?

Ja, ze gingen heel hard.

1 like

Ja, dat klopt! Kom net thuis. We hadden een verjaardag daar en daarna gezellig eten bij een echte pizzeria (?). Althans, er werken alleen Italianen en ze hadden maar 5 of 6 verschillende pizza’s, die in niks lijken op de pizza’s van de pizzeria op de hoek.

Wel lekker!

Olido in Amsterdam Oost!

2 likes

Het leven is daarna nooit meer hetzelfde geworden. :pensive::disappointed_relieved:

Maar gelukkig in blijde afwachting van de HFLE 2024! :tada::tada:

6 likes