Thanks!
Benieuwd of dit NA-tje de Squale’s naar hun doos krijgt post hem hier want dit blijft toch het gezelligste hoekje
Dat is zeker gefeliciteerd met je prachtige Tudor.
Bij mij vechten deze twee ook altijd om de meeste pols tijd 🫣
Gefeliciteerd met dit [quote=“VriesKou, post:1643, topic:474629”]
NA-tje
[/quote]
Leuk dat je hem deelt in
Dan weet ik dat ik niet ‘zo eentje’ ga aanschaffen.
Was ik toch al niet van plan.
Fraaie Tudor, van harte en veel draagplezier!
Ik heb er een paar jaar terug zo’n rooie sub in handen gehad, nog een ouwetje. Dat beviel me prima. Had toen iets anders op het oog, anders had ik hem meegenomen. Zou zo’n Tudor mijn Squale van de pols drukken? Denk het wel, maar het zijn onvergelijkbare grootheden. Als ik de Thalassa 1:1 zou kunnen omruilen voor bijvoorbeeld deze rooie of voor de Harrods uitvoering zou ik dat serieus in overweging nemen. Vind ze tof.
#MeToo
Zal strakkies ook nog even een plaatje maken. Nu eerst even eten.
Eet smakelijk! Ben zelf net klaar !
Thanks
Mag toch hopen dat je dat gelijk zonder te knipperen doet hoe tof die Thalassa ook is
Nog nooit gezien, lijkt me vet
Ook mooi ja, maar een stukje dikker volgens mij en geen t-fit clasp, die kende ik al van de pro en is
Ref 79220R. Met ‘het roosje’ op de wijzerplaat en een ETA-uuwerk onder de motorkap. De voorganger van de jouwe …
O wacht ik dacht echt een ‘sub’ model de ETA is nog net iets dunner geloof ik en daar zit er nog een tussen met het ‘normale’ manufactuur uurwerk die is weer een stuk dikker.
Ik ben door de normale 1545 een beetje verliefd geraakt op die gilt wijzers en indices
Nice! Gefeliciteerd!
Doen we niet moeilijk over, hoor!
Dat is zeker waar!
Goedemorgen allemaal,
Vanaf nu is het vakantie !
Wilde jullie bijna fijne feestdagen toewensen, maar jullie zijn waarschijnlijk de mensen die ik tijdens de feestdagen wel zal spreken, in tegenstelling tot werkrelaties .
Heren, let vrijmibo maar begin!
proost allemaal, mag zelf tot maandagavond nog ff aan de bak, maar dan ook weekje vrij en of to London.
Zijn daar nog horlogewinkels (pubs) die ik niet mag overslaan ??
Ik weet weer niet wat ik moet doen dus tips/hulp zijn welkom
Ik wilde eigenlijk een ‘pasd-tje’ doen en de Tudor en één Squale houden, maar ik weet al niet welke

Vind ze allemaal tof man. Maar ik heb een vergelijkbare collectie.
De bb58 blue is het horloge welke ik het meeste pak. Daarnaast hou ik de 1553 en de omega voor erbij. Ow en natuurlijk de citizen tough voor naar mijn werk
De Tudor draagt gewoon top, daarnaast is de gmt een mooie aanvulling. Maar ja, snap wat je bedoelt aangezien de Nivada ook een plaatje is.
Succes met kiezen(als dat vereist is)
Ik zou de Tudur en GMT houden. De 1545 heeft inderdaad wel veel weg van de Tudor. Hoe mooi jij de Nivada ook vindt het is niet zo mijn smaak dus deze zou van mij ook mogen vertrekken.