Bijzonder fijne kerst gewenst kroeg! En sorry voor de vreemde eend in de bijt.
Oooo mega fout van je
Squale opgeborgen voor het kerstdiner straks, veilig naast z’n broer. Gewisseld voor een meer “dressy” horloge
Sedap! Selamat makan!
Ons een beetje lekker te maken… Maarre, eet smakelijk!
Ja, ophouden daarmee @VriesKou …
Het zorgt ervoor dat mijn flipperkriebellitus weer de kop opsteekt! Vanmiddag al de hele dag zitten kijken naar verschillende Tudors, zal ik wél of zal ik niet … om doodzenuwachtig van te worden. En dan komt @koen3103 nog even langs met een héle fraaie Omega en @Gup met zijn dressert, pffff.
Terug naar Squale!
Op naar de tweede Kerstdag.
Draag deze nog steeds met veel plezier
Slingerde bij thuiskomst van het kerstdiner m’n Squale om omdat ik hem niet genoeg liefde heb gegeven deze afgelopen tijd, had ik net een 10:10 te pakken
Haha goeie
Hopelijk wordt het mij vergeven op eerste Kerstdag
Zag net in het wat draag je met de Kerst topic dat ik vorig jaar de 1521 Classic nog om de pols had, dit jaar uiteraard de Matic ‘Thalassa’.
Wat een voorrecht!
Hoe zou de vlag er in 2024 Squale-horlogetechnisch gezien bijhangen. Voor een grote groep HF-leden schuift dan de prachtige HFLE aan bij het kerstdiner. Ik heb er zelf niet op ingetekend, weloverwogen en bewust want ik heb met deze Matic even niks meer te wensen. Ik heb hem nu 9 maanden om de pols, daarmee steven ik op een record draagtijd af!
Niet vaak draag/heb ik een horloge langer dan een paar maanden. Deze Thalassa is helemaal ‘mijn horloge’ gebleken en tikt al mijn doosjes aan. Bijzonder. Nog steeds héél erg blij dat @royke74 en @MotoSkooly mij op het netvlies hadden toe deze allerlaatste te koop kwam.
Even wat anders…
Welke Squale heb jij tijdens Kerst 2024 om de pols?
Bij mij werkte plaatjes ook heel aanstekelijk… Toen snel de knoop doorgehakt om hem in perfecte staat van Marktplaats te scoren. Scheelt toch als de kop er een beetje vanaf is met dit modelletje vind ik persoonlijk.
Ik heb hem zelf in 2020 ook al eens gehad. Prachtige duiker!
Als je ergens nog een originele rubberen band op de kop kan tikken kan ik die zéér aanbevelen. Voor erbij. Staat 'm ook echt supergoed. Vind ik.
Altijd hè!
Hmm…, tijdens de kerst even wat anders… Dus eh, FTFY.
Maar na de kerst zeker ook weer een Squale om de pols!
Oké oké … het is je vergeven!
Je heet natuurlijk ook geen @SqualEd, dus ik snap het wel.
Ik hoop met kerst 2024 wel een mooie gouden dresser of een cartier tank solo te hebben bemachtigd. Dat gezegd is een van m’n voornemens voor 2024 wel heel veel te gaan genieten van m’n 1545 en m’n 1521.
Heb jij de Matic dan nog denk je?
Ik ga mijn best doen …