Happy New year bro’ski!
All the best en in goede gezondheid in het nieuwe jaar
Squale op heb nachtkastje en morgenavond weer naar huis na weekje London
Beste wensen mensen. Op naar een nieuw mooi jaar hopelijk in goede gezondheid.
Even eentje uit het archief
Beste wensen Josh!
Beste Squale bezitters. Ik mag eigenlijk nog niet op dit forum. Maar ik ben erg gecharmeerd geraakt van Squale. Ben dus van plan om op korte termijn er 1 aan te schaffen. Nu de vraag, want ik wil wel wat zien en e.e.a. passen. Hebben jullie misschien wat dealers voor mij. En hopelijk z.s.m. hem te showen in jullie kroeg.
Hi Aaldert, wat leuk dat je de gezelligste kroeg van het forum hebt gevonden. Iedereen is hier welkom, en al helemaal als ze alleen al affiniteit met het merk hebben.
Ik kan je van harte Q-Watches aanbevelen. @Royke74 en @MotoSkooly zijn daar de heren achter! Fijne en eerlijke heren, die ook nog eens actief zijn hier op het forum. Wellicht ken je ze wel. Niet geheel onbelangrijk, ze zijn officieel Squale dealer! Dus je zit qua Squale op alle fronten goed bij Q-watches!
Ja, zeker +1 voor
Echte horlogeliefhebbers met meer dan uitstekende service! Aanrader!
En welkom in de Squale kroeg, uiteraard, @Aaldert!
Het is nat en winderig. Na Gerrit is het tijd voor Henk, jaja … weer een storm!
Lekker zo’n eerste werkdag.
Lekker hoor. De 1553 staat nog steeds op mijn netvlies …
Is er nog iemand wakker? Want het zou natuurlijk leuk zijn als hij door een van de stamgasten wordt geadopteerd
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-squale-1545-gilt-475/489344?u=vrieskou
Als we zo beginnen
https://www.horlogeforum.nl/t/squale-1545-series-y1545/489198
Vandaag voor het eerst kennis gemaakt met dit merk. Positief verrast over de look/feel
Blijft een leuke mod
… succes met de verkoop mannen!
Jij hebt niet eens gekeken hè
Mogge Skûwàlisti!
Tuurlijk heb ik wel gekeken @VriesKou. Dat er iets anders voor in de plaats komt heb ik ook meegekregen. Laat onverlet dat een beetje ‘sluikreclame’ ons niet vreemd is hè. Doe het zelf ook altijd hoor. Plaats anders het linkje nog een keer, ik kan 'm niet meer vinden …
Haha dat is denk ik niet nodig
Het werd ineens een dubbele NA vandaag, was niet de bedoeling maar deze (SLA023) kon ik zo op de fiets om de hoek ophalen en stond ook nog op mijn to-do lijst de Squale verwacht ik morgen
Geen Squale, maar wel heul dik! Lekkere NA, enjoy!
Zeker morgen komt er een even zo dikke Squale
Komt goed maatje