Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 5)

Heb het in tijden niet zo rustig gezien hier :thinking:

12 likes

Aan het werk Dan? Een mooie haai! :+1: Dat is toch een ‘diver down’ vlag op de plaat?

4 likes

Klopt :+1: dit is een Gnomon ( beperkte oplage )
Squale 50 ATMOS SCUBA Limited Edition 007/200 500m Diver 41mm Swiss Automatic - The Sutor House

Tja nachtdienst :expressionless:

6 likes

It is!

En ben ook lid van t diver down cluppie in Squale only. :smile:

12 likes

Denk dat wij de enige twee zijn hier :thinking:

4 likes

Volgens mij heb ik er al 1 gezien hier buiten die van ons. Maar ik kan me vergissen.

3 likes

Geen zorgen Dan, binnenkort komen er nog iets van 90+ leden langs in de kroeg met hun NA :grin:

Goedemorgen allemaal, heb hem ff niet om gehad dus deze uit de oude doos.
Zal hem vandaag maar weer eens omslingeren :melting_face:

10 likes

Nieuw jaar hé. Iedereen weer goede voornemens om meer te focussen op het werk ipv op HF :joy:.

Escaleert met een paar weken vanzelf weer volledig uit de klauwen. :sweat_smile:

3 likes

nacho-libre

Is het al april?

4 likes

En #3 :ok_hand:t2::wink:

15 likes

Goedemiddag allemaal

14 likes

Lume doet het ook prima :hugs:

Sorry voor mijn crappy fotokunsten…

9 likes

De matic is vandaag ook weer vertegenwoordigd!

Mijn duitje in het zakje!

Net omgeslingerd, was een bbq’tje bouwen.

13 likes

Hoi Beste Squale vrienden, tijd geleden dat ik hier was. Ben dus niet echt een kroegtijger :wink:. Vanmorgen heel snel die printplaat van mijn pols gehaald en weer eens de Squale om de pols.
Wel jammer dat krasje op mijn bezel, maar ja a-technisch he. Kan er wel mee leven. Over een paar maandjes lekker de HFLE om de pols. :smiley: Pfffff, wat een verhaal weer, sorry :see_no_evil: :innocent:

15 likes

Je dacht: Het is weekend en ik ben al lang niet meer in de kroeg geweest. Niet raar dat je vol verhalen zit, je bent immers lang niet geweest!

5 likes

En niet te vergeten, ben broodje nuchter :grin:. Heb mij nog ingehouden hoor, anders een heel boek hier :wink:

1 like

Ik ook hoor! Zit eigenlijk altijd aan de Latte, aan de ochtendfoto’s te zien :joy:. Of aan de Fanta pomelo in de middag.

2 likes

Had @n_visser toch gelijk :+1:

3 likes

Gelukkig is ie waterdicht…

14 likes

Moest heel even aan het Rijksmuseum denken op de achtergrond maar dat blijkt het toch niet te zijn… In welke stad dobber je rond?