Voor zover ik weet een oude Gnomon(?) limited.
Al eerder voorbij zien komen. Ik vind 'm wel gaaf!
Wat is dat voor een model? Vind het erg tof. Net een Certina ph500 maar dan met opgelegde markeringen.
Is de 2002 101 Atmos. Inderdaad beetje vintage vibes, maar in een moderne uitvoering.
Prachtig!!!
Buon pomeriggio
Aangezien we nog even moeten wachten op de Hf-squale, deze weer om de pols
Goedemiddag Skûwàlisti!
Mijn speelkwartier is begonnen …
Totaal iets anders dan de Thalassa en daarom juist wel even lekker, Iets anders. Daar was ik aan toe. Mocht je er meer over willen weten: Klikkerdeklik.
Don’t worry, I’ll be back.
Kijk nou wat ik vond. Gemaakt voor onze landmacht
Oh wat tof! Ben benieuwd naar het verhaal achter deze wijzerplaat, het impliceert dat onze KL met Squale heeft rondgelopen. Wanneer en waarom? Hmmm …
Kicke!
Dat kun je wel zeggen, ja! Maar gefeliciteerd!
Enne
Ja, daar rekenen we op!
Hey, da’s apart! Interessant! Ben ook wel benieuwd naar het verhaal én of @SirSqualeWhale dit ooit wel eens gezien heeft.
Dit zijn voorbeeldwijzerplaten voor North Eagles-horloges die Squale 1553-kasten gebruikten. Ze werden aangeboden aan soldaten die misschien een horloge voor hun regiment wilden hebben. Korte termijn, en niet officieel een Squale-product.
Ik spreek puur over wat anderen hier hebben gezegd… het afdrukken van Squale op 9 is twijfelachtig. Daarmee bedoel ik dat het misschien niet officieel is goedgekeurd.
Toch nog steeds een prachtige wijzerplaat.
Nou.
Dag 1 met de 50 Atmos pvd.
Compleet andere beleving zo helemaal in het zwart.
Niet te vergelijken met staalkleurige kasten dat is duidelijk.
Het contrast van de wijzers lichte markeringen op dial en bezelinlay in dat gitzwarte geheel is erg groot.
Ik kan hem schuin op de kant op de eettafel leggen 3 a 4 meter van me af en in 1 oogopslag zien hoelaat het is.
Dat matzwarte benadrukt ook het toolwatchgehalte wat ook zeer het geval is zo in deze uitvoering!
Heel erg tevreden mee!
Dank je wel!
Weer wat geleerd.
Dat klinkt niet onlogisch, mooi ding Noel!
Vind de uitstraling dikke prima. Staat je goed.
Na een kapotte vouwsluiting van het staal dan maar zo
Mooier dan het originele leer naar mijn mening.
Dankje!
En voor de twijfelaars…
Ik heb m’n eerste oh nee momentje al gehad…
Ik heb de afgelopen 4 jaar geen enkel horloge ergens tegenaan gestoten en juist deze gisterenavond wel.
Geen centje pijn en niks te zien.
Dat schept wel vertrouwen in de coating iig.
Oef… Gelukkig
Het blijft leer op een duiker, maar ûh … ik vind dit toch wel heel erg tof staan! Dit bandje lijkt ervoor gemaakt, staat 'm goed. Mooie combi.
Komt natuurlijk door de zwarte ninja-kleur, de deurpost ziet dat ding niet aankomen!
Wel fijn dat het geen schadegevalletje is, dat zou wel zuur zijn na een paar uur.
Ja idd.
Was de scherpe rand van een steelpan die ik in 1 beweging op het gasstel wilde zetten.
Zo langs de bezel…
Gelukkig echt niks te zien.
Vind ik ook alleen kunnen bij een vintage(look)