Behoorlijk stug en even wennen ook. Ik denk dat ik er straks wel een tropic opzet
Buongiorno!
Hier lekker aan 't genieten van Fleetwood Mac live (1982) , met de 1521 Full Lume om de pols.
Buon fine settimana di Pasqua a tutti!

Fleetwood Mac live
Lekker!
Ben fan. Ik heb ze live zien spelen - ik geloof in 1990 - in Utrecht (Galgenwaard). Was een feestje!
Geniet van het Paasweekend.
En de nieuwste aanwinst mocht ik net ophalen bij het pakketpunt!
Als een Master een klein dikkertje is, dan is dit een grote dikkerd!
Deze Squale 2002-A 101 Atmos heeft de nodige aanwezigheid op de pols, met 44x49x16x22 als maten…
Ik zal ‘m snel naast de andere modellen leggen voor een vergelijk.
Turtles en andere turtle-achtigen hebben ’t bij mij nooit lang uitgehouden, maar deze is wel heel gaaf!
Volgens het kaartje is tie uit 2018, en volgens de verkoper is de insert nog van bakeliet (tegenwoordig saffier).
Geweldig ding, grote blij!
PS Misschien kan @SirSqualeWhale ’n keer een hoofdstuk besteden aan dit model op zijn onvolprezen website…
Mijn interesse voor dit model is gewekt, echt tof!

deze is wel heel gaaf!

nieuwste aanwinst
Toffe Squale, veel draagplezier gewenst
Gefeliciteerd! Squale Blijft me verrassen! Of dit mijn kopje thee is betwijfel ik, maar bij Squale weet, voel, je het pas echt in volle glorie als je er één om de pols legt!
WOW, dik ding!
Letterlijk ook, deze zou mij een maatje te groot zijn denk ik. Ziet er desalniettemin erg tof uit Roy. Veel draagplezier.
Mooi man. Heeft een beetje Buick/Corvette/Chevy vibes. Mooi ding, gefeliciteerd.
Hele toffe Squale
Nice, man! Zijn er, voor zover ik weet, nog maar één of twee meer, hier op HF. Lekkere dikke Squale! Ik hou ervan!
Goedemorgen! Das lekker wakker worden

Ik zal ‘m snel naast de andere modellen leggen voor een vergelijk.
Bij deze even quick & dirty, alvorens het Paasgedruis in te duiken.
En meteen maar de huidige stand van de collectie.
De ChocoMatic gaat helaas echt het veld ruimen, maar hij blijft hier wel in de kroeg!
Geen sub-39 model?
Mooie collectie hoor!
Dank!
En ik geloof dat ik ‘t meeste heb met de 1521, dus laat ik dan toch maar niet verder uitweiden…