Bijna afzwemmen? Leuke dingen om mee te mogen maken!
Wat is dat voor puppy?
Een Amerikaanse Stafford.
Zo’n lieve, domme hond.
Hoop het. Paar weken nog! Zit alleen en zomervakantie tussen pfff.
God ja, ik heb ook, met drie kinderen in totaal, vele, vele woensdagmiddagen en zaterdagochtenden in de zwemschool doorgebracht. Thank god that’s over! Maar het is toch wel fijn dat ze allemaal goed kunnen zwemmen, in ons natte kikkerlandje.
@pasd de Tudor eruit? Prachtig exemplaar btw.
Maar een Squale erbij? Of wil je je plannen niet weergeven!? Jij heb meestal een 2 of 3 stuks collectie dus ben eigenlijk wel benieuwd!
Ik heb toevallig gisteren even een snel rekensommetje gemaakt van wat onze oudste inmiddels aan zwemlessen (A en B zijn in de pocket, thank god) heeft gekost maarreh daar kun je (of kon je) ook een rijbewijs van halen
Edit: of een paar leuke horloges
Hier ook x3.
Welkom hier!
Mooie Militaire heb je, tof op die band!
Eindelijk, eindelijk, eindelijk…
Vorig jaar rond de zomer helemaal verliefd geworden op de HFLE’24. Echt liefde op het eerste gezicht. Maarja wel vanaf een plaatje he. En hoewel ik daar geen ervaring mee heb (want stabiele relatie sinds mijn jeugd) hoor ik van vrijgezellen in mijn omgeving dat verliefd worden op een plaatje vaak een garantie is op een deceptie. En daarnaast is het hoe je het went of keert toch ook best een uitgave. Niet iedereen heeft de portemonnee om bij deze bedragen een gokje te nemen. Goed overdenken dus!
De hele zomer en het najaar rondgelopen met de vraag ‘zal ik het doen?’. Privé in een roerige periode beland waardoor het horloge naar de achtergrond is beland. Maar het bleef elke keer weer terugkomen. Nadat ik later in het najaar een Squale in het echt kon bewonderen, had ik voor mezelf besloten ervoor te gaan. Dus inschrijven maar en…gadver inschrijving gesloten!
Dat er een Squale zou komen dat was duidelijk: de vraag was alleen: koop ik een andere of gok ik erop dat er een HFLE’24 ergens vrijkomt. Uiteindelijk gekozen voor het laatste. Ik ken mezelf en hoe blij ik met een andere Squale zou zijn, deze HFLE zou toch in mijn achterhoofd blijven rondzingen. Afzien geblazen want de keuze betekende leven tussen hoop en vrees. En toen ging het de afgelopen weken ook op het forum steeds meer leven. Zo ontzettend dubbel om te lezen: enerzijds prachtig te zien dat het horloge eindelijk op de markt kwam en anderzijds toch wel erg balen dat je achter het net hebt gevist.
Vissen…ja…leuk bruggetje. Totdat op zaterdag opeens een bericht van @Kleine_gup_in_grote_oceaan op het forum oppopte. Er kwam een nieuw horloge vrij; inclusief uitnodiging voor de uitreiking zondag. Huh, staat het er nu echt!? Heb het bericht wel vier keer opnieuw moeten lezen maar ja: het stond er echt! Dus direct een héél kort berichtje gestuurd; hoe sneller het berichtje de deur uit was des te groter was de kans dat ik misschien wel de eerste was. En inderdaad, een aantal fijne contacten later was de deal beklonken. Helaas lukte het agenda technisch niet om bij de uitreiking te zijn maar het horloge was in aantocht. De periode van twijfel en geduld werd beloond. Als een klein kind zo blij; kreeg er soms ook de zenuw-kriebels van. Zelfs de mensen om me heen werden blij van hoe iemand blij kan zijn van een horloge wat die nog niet eens fysiek in bezit heeft.
Woensdagavond laat thuisgekomen en daar stond een mooie doos in de hal. Vlug uitgepakt, het horloge bewonderd en wow: wat een pareltje! In het echt minstens zo mooi als op de plaatjes. Vanwege lange en drukke werkdagen donderdag en vrijdag alleen even stiekem gespiekt naar het horloge. Bij de kinderen inmiddels de bijnaam Gollum gekregen (“my precious”). Was te vermoeid om de schroeven in de band aan te passen. Hoewel het een vrij eenvoudige handeling is, wilde ik dit wel secuur doen. Dus vanochtend onder het genot van een kop koffie de band ingekort (slechts vier schakels) en de resterende schroeven eruit gehaald en met Loctite vastgezet.
Het horloge omgedaan en genieten. Wat een prachtig resultaat is het geworden. Die kleuren, de vorm, de combinatie met de band, de veranderingen met het licht…oprechte complimenten aan eenieder die heeft bijgedragen aan de totstandkoming!!
Van mij heeft niemand dit weekend meer last. Ik loop met een hele grote glimlach op mijn gezicht want:
Eindelijk, eindelijk, eindelijk…mag ik nu officieel zeggen: “ik ben een Squalista”!
Gefeliciteerd
Welkom @KeCa ook in de kroeg.
Super leuk om te lezen hoe je uiteindelijk toch nog de HFLE hebt kunnen bemachtigen. En wat nog wel leuker is is dat deze ook nog boven verwachting bevalt.
Kon ook haast niet anders want het is een super gaaf horloge geworden van een heel tof merk.
Het team achter de HFLE heeft geen half werk verricht en wisten precies waar ze mee bezig waren.
Heel veel draag plezier met je nieuwe squale
Nice! Congratulazioni en welkom in de Squale kroeg!
Haha, geweldig verhaal! Gewoon een complete NA, in de Squale kroeg, eigenlijk! Jij ook congratulazioni en het is je van harte gegund! Geniet ervan, zou ik zeggen! Maar dat gaat wel lukken, zo te lezen!
Even wat noodzakelijke huishoudelijke klusjes doen, met lekker Fleetwood Mac op de draaitafel en de HFLE om de pols!
Geniet van jullie zaterdag, Squale amici!
Lekker, gefeliciteerd!