Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Wow, KeCa!

Wat een mooie binnenkomer is jouw bericht en wat een leuk verhaal zit er eigenlijk achter!

Zoals ik al eerder zei, ik word er echt blij van om een echt horloge enthousiast en mede forummer, zo blij te zien van de HFLE. Hij is je van harte gegund en stiekem nog meer dan aan mn neefje, waarvoor hij in eerste instantie was bedoeld.

Heel veel draagplezier en welkom als heuse Squalista!

Cheers! :beers:

5 likes

Net crypto, je weet het niet hé. Blijkbaar een sterk supportlevel. Iedereen staat on

Wat een mooi iets is, natuurlijk!

Welkom Herman, cheers :beers:!

2 likes

Va. 0:40 :point_down: ipv 2 truien over elkaar :sob:

Leuk dat de kroeg zo vol loopt :+1:

PS. Ik ga wel eens vreemd :shushing_face:

8 likes

@Royce heeft hem ook :wink: die kan er ook wat meer over vertellen. Volgens mij Japanse markt en iets met ‘BEAMS

En gefeliciteerd natuurlijk :partying_face: can’t go wrong met een Squale (camo-uitzondering daar gelaten :stuck_out_tongue_closed_eyes: :kissing_heart:)

2 likes

image

3 likes

Oeps volgensmij verwijder ik net mijn bericht haha.

Nogmaals

Zojuist mijn eerste squale gekocht, na lang hier mee spieken. Hij draagt en loopt heerlijk!

Net optijd voor mijn vakantie richting Italië.

Het is een aparte kleurgang die ik nog niet eerder heb gezien, mocht iemand er meer over weten hoor ik day graag :slight_smile:

Kijk er naar uit aan dit leuke topic te kunnen deelnemen!

22 likes

23 likes

Welkom, is dat de bewuste van MP? Stond in m’n favorieten :crazy_face:.

Je had al een reactie gekregen.

Deze dus :point_up:

2 likes

Ohw leuk ben benieuwd of @Royce er wat meer over weet en kan delen!

2 likes

Dat is hem ja! Voor een mooi prijsje kunne overnemen :slight_smile:

en dank voor het opletten had de reactie over het hoofd gezien haha.

1 like

Nice! Nogmaals welkom hier in de kroeg!

1 like

Hey, nice!
Gif Animata Di Congratulazioni
Welkom in de Squale kroeg! En ja, in Italië met een Squale rondlopen is natuurlijk geweldig! :it: :sunglasses:

Ik heb er nog een gezien hier en weet zeker dat de eigenaar hier meer van weet. Was jij dat nou, @Royce ?

5 likes

Ha kroeg, you rang?

Klopt:

Ik kan vooral @SirSqualeWhale quoten: ‘noteworthy are a batch produced by the Far East distributor, BEAMS, for the Japanese Market. The easily discernible watches have three particular peculiarities: a domed sapphire glass is one, the reversed coloring of the minute and hour hand constitutes the second difference. The characteristic orange minute hand for easy reference under water, is painted white and the hour hand received the honors of the bold coloring. These watches were sold with black, orange, yellow dials, and the black dials are executed with a shiny surface, something also not seen before. BEAMS also ordered Alu bezel inlays with reference to the wild 70ies: 15-minute markers in orange, yellow or grey, complimenting the dial color and adding a spritz of fancy.’

Deze heb ik ook, uit de BEAMS-serie

Dat bolle glaasje is wel tof op ‘n 1521 hoor!

:stuck_out_tongue_winking_eye::kissing_heart:

18 likes

Of het verhaaltje van de expert zit ernaast of jullie beide 1521’s :sweat_smile:

4 likes

Ha, ja, dat was me ook wel steeds opgevallen! Op een van de garantiekaartjes staat echt wel BEAMS, dus ik ga er maar gewoon van uit.
Misschien kan @SirSqualeWhale verder toelichten?

Edit: er staat er een op eBay, maar die heeft dan weer ‘n gewone insert:

20 likes

Wauw wat gaaf om te weten! Ik vind de domed crystal zelf ook erg gaaf. Al heb ik nog geen vergelijkingsmateriaal met een normale *yet haha

En die oranje is ook erg gaaf!

3 likes

De bron, met veel plaatjes: The history of specific Squale watch models, even voorbij de Master scrollen om bij de 1521 te komen.

5 likes

28 likes

@Royce hoe draagt de Doxa ten opzichte van, bijvoorbeeld de Matic?

1 like

Even bij mijn familie langs in de kroeg, wellicht hebben ze nog een lekkere Gin staan en kan ik mijn Squale 1521 showen hier. Nu nog even wachten op het zonnetje.

26 likes