Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

:heart:

En de avond houdt het mooi! Weliswaar met minder punten gewonnen dan dat het had kunnen zijn, maar winst is winst en door is door!

:partying_face::partying_face:

5 likes

Goed nieuws!

2 likes

15 likes

Ja dit dan he, dit vergeet ik dus steeds. Prachtige horloges maar voor mijn polsjes veel te dik. Was al aan het kijken of ik budget kon vrijmaken maar denk dus dat ik voorbarig was :sweat_smile:

2 likes

Guess who’s back!

Needless to say maar erg blij mee.

13 likes

:smiling_face:

Wie weet wordt deze eens minder dik :sweat_smile:

5 likes

Uhm…Roy weet? Dat zou wel wat zijn hoor :innocent:

2 likes

Eminem Guess Whos Back GIF - Eminem Guess Whos Back Without Me - Discover &  Share GIFs

Hey, had ik jou al gefeliciteerd? Ik hou het gewoon niet meer bij, al die nieuwe Squales! :sweat_smile:

1 like

WoW, dat is echt goed nieuws!

1 like

In de 65-jaar-Squale-serie hebben we de Master en de 1521 al gehad. Matic dan wellicht of een 2002? Toch niet een T-183?

3 likes

Zo een bedoel je?
Squale T-183 || Squale Official Website

Zoiets zou ik wel gaaf vinden.
Brand New Squale 2002-A 101 Atmos PVD Black 1000m Diver 43mm Swiss ETA  Automatic

10 likes

Zoek maar uit bij welke dienst: COMSUBIN - Marina Militare

Zo’n zwarte 2002 zou wel bij de mariniers passen. Zo’n T-183 ook trouwens.

Edit: mariniers > GOI, want de GOS hebben we met de Palombari al gehad.

3 likes

Er is nog geen pvd Matic geweest ooit, toch? :thinking:

2 likes

Volgens mij niet, nee.

2 likes

Dat is een goed bericht!

2 likes

@Kleine_gup_in_grote_oceaan goed nieuws man!

2 likes

Nee, nog niet! Vers van Markplaats afgepeuterd :slight_smile:

Helaas zonder gravering in de kast maar vrij vers uit September 2023 van onze huisdealer. Conditie 95%, een kleinje dent op de bezel bij 10 maar voor de rest top.

Kom van de palombari af en alhoewel dat echt een juweeltje is, draagt deze toch wel echt fijner. Maar wat is er aan de hand met die doosjes waar ze in verkocht worden? Vorige eigenaar had al een nieuw doosje gevraagd en ook dat nieuwe doosje heeft het gisteren binnen een half uur alweer begeven…

3 likes

Nou wat is daarmee aan de hand? Enige wat ik er vaak mee had is dat het flapje voor het boekje/pasje los laat :sweat_smile: (lekker belangrijk)

Sommige komen in zo’n mooi leren (betwijfel of het écht is hoor) etui met plat doosje, die heb ik hier ook nog een liggen :ok_hand:

Edit: en als je graag een mooie doos wil moet je een Omega nemen :sweat_smile:

2 likes

Het eerste doosje van de eerste eigenaar ligt volledig uit elkaar. Naar ik begreep had hij afgelopen week een vervangend doosje gekregen en dat sluit nu ook al niet meer lekker, scharnier lijkt te schuiven en dat trekt al dat binnenwerk uit elkaar. Het is nogal spijkers op laag water maar doet wel af aan de beleving. Gelukkig doe ik niet doosjes om m’n pols en horloges in de kast leggen. Dat mapje vind ik wel weer erg mooi.

Het is heel erg, maar stiekem hecht ik dus wel waarde aan dit soort dingen. Zo’n Omega doos is toch super gaaf.

3 likes

Ik heb hetzelfde gehad met de secret 1521, de doos ging kapot/scheurde bij de scharnieren.
Heb toen een nieuwe doos toegestuurd gekregen welke van betere kwaliteit zou moeten zijn.

2 likes