Oh daar heb ik nooit last van gehad maar ik doe doosjes meestal ook 1x open en dicht (of nog een keer bij verkoop)
Zit ie zelfs in een mooi houten doosje, das pas premium
Oké oké kan ik me wel iets bij voorstellen, maar dan wel in relatie tot het horloge (of de prijs daarvan)
Joah, beetje overdreven (en een paar kg) maar wel mooi inderdaad. Neemt alleen veel ruimte in beslag. Maar inderdaad als die in zo’n bungelend Squale doosje zou komen dan was dat wel redelijk ‘underwhelming’ Máár tegelijkertijd als ie dan €200 goedkoper zou zijn; go for it
De Sinn bijvoorbeeld met ook een adviesprijs van ca. €3k komt ook in een heel ‘sober’ doosje
Ja ik normaal ook wel, had de bewuste doos maar iets van 6 keer opengemaakt omdat daar een andere band in lag.
Over het algemeen is het enige wat een doos doet ruimte opvullen in de kast. Ik bewaar ze enkel omdat de meeste mensen waarde hechten aan een fullset. Anders waren ze al weggegooid.
Die Omega doos is daarentegen wel heel mooi om te zien en een betere kwaliteit dan de meeste dozen die ik gezien/ in bezit heb.
idem met de doos van mijn blauwe Super Squale, die scharnieren zaten vast/niet goed en de hele boel scheurde open, terwijl ik niks bijzonders deed. Vond het niet erg verder, ik heb niks met die doosjes. Ik zou het fijn vinden als horlogemakers in plaats van een doos een leuke reis etui of tasje met rits zouden doen.