Dan trek je toch uiteindelijk die hele zoom eruit?
Geen idee, ik ben geen bandenmaker, beetje lijm, kaarsvet voor het doorknippen? Als het niet in de weg zit, lekker laten zitten.
Inderdaad zelfde mechanisme op mijn leren band van Squale, vind het wel slim bedacht.
En bedankt
Heb er 1 gereserveerd, zou dan de derde Squale worden.
Ah gaaf, ik overweeg 'm ook.
Begrijp ik nou dat je 'm vooralsnog vrijblijvend bij Chronofsactum kan bestellen via https://chronofactum.com/produkt/squale-1521-ucb-special-limited-edition-ohne-datumsanzeige-limitierungsnummer/ ?
En heb jij een idee van het proces daarna?
Sorry m’n Duits is nogal roestig en de Goolge translate is niet foutloos.
Inderdaad vrijblivend, is alleen reservering waarbij je ook een LE nummer kan aangeven (voor zover nog vrij)
Verdere details worden nog uitgewerkt, oa banden (stal, tropic, zulu) en verpakking (doos, watch roll)
Thanks! Het draadje op UF is een beetje rommelig Weet jij de prijs of is dat nog steeds een verwachting van rond de 1000 EUR?
“Preislich werde ich auf alle Fälle versuchen, dass das Modell für euch um oder unter 1.2k€ landen wird”
Zal dus iets meer zijn dan 1000 Euro
Ik stond op het punt om te reserveren, maar bedacht me dat er ook een ander merk dan alleen maar Squale, in m’n box moet.
Snap ik, maar soms moeten dingen nou eenmaal.
Als ik iets wil bereiken, dan zal ik daar iets voor moeten doen.
Ik ben mezelf ervan aan het overtuigen dat ik helemaal geen Squale nodig heb
Dus nee nog niet, maar ik denk dat ik er wel een ga bestellen.
Welk(e) merk(en) heb je in gedachten?
Een aantal?
Doxa aqualung
Longines Spirit Flyback
Tag Heuer glassbox
Breitling superocean bronze(?)
Maar dit zijn lange termijn wensen…
Maar ook Hanhart en Sinn passeren de revue.
Op korte termijn (niet heel kort) zal het dan toch een Squale worden.
Ik wil voor m’n 50e voor een hele dikke, nog nader te bepalen grail sparen. Dus heb nog een paar jaartjes. 5
Kwam deze tegen op FB (niet mijn horloge, dus).
En hoewel ik beschadigingen aan m’n horloges doorgaans echt vreselijk vind, zou ik deze dus met veel plezier dragen! Super cool, toch?
Wel nee, joh! Wie zegt dat?
Haha, heb ik je besmet???!!!