Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Hij is wel goed gelukt hoor, vind ik.

Maar voor mij teveel overlap :grin:

12 likes

Jawel, maar ja… Je moet je honger soms ook stillen :sweat_smile: . Maar zolang ik me kan inhouden, zal ik geen aankopen doen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

50 worden, doe ik niet. Ik wil hem dan ook wel voor m’n 50e hebben. :partying_face:

Gaat mij niet meer lukken. Aan de andere kant, toen ik 50 werd, bestond de hele Glassboxserie nog niet. Dus dat kon ook niet. :grin: :person_shrugging:

Maar effe wat anders.

Ik begrijp je punt en het klinkt zelfs wel logisch. Maar voor mij werkt 't toch anders.

Ik wil ooit een TAG Heuer Carrera Glassbox. Maar ik vind 6,5K aan een horloge uitgeven redelijk belachelijk. Moet ieder natuurlijk voor zich weten. Maar op dit moment (zelfs na 30 jaar horlogehobby) voelt dat voor mij gewoon niet o.k… Voor een speciale gelegenheid ooit, misschien. Maar niet zomaar effe. Terwijl ik best af en toe een horloge van een paar honderd euro koop. Dat heeft voor mij ook geen invloed op of en wanneer die Glassbox er komt. Nou ja, zo sta ik erin. :person_shrugging:

1 like

Dit soort horloges mogen best wat littekens hebben :sunglasses:

2 likes

Siii…

En ja, jij met je køt TH! :rofl::rofl:

1 like

Fak it :joy:

8 likes

Ook leuk

23 likes

:hugs::joy::rofl::face_with_peeking_eye::+1:

1 like

Wow! Die is wel heel gaaf!

14 likes

Zo een zoek ik nou voor een leuke prijs; 1553 pvd.

1 like

Vet :ok_hand:

Edit: COSC case afwerking en applied markers, ‘gewone’ uurwerk (geen COSC) en €1.590

9 likes

De lume vind ik persoonlijk ook heel gaaf! Prijs vind ik minder voor het totaal plaatje :frowning:

11 likes

Ben ook meer van het normale/OG (dubbele) logo maar deze trek ik nog net, weet niet precies waarom :sweat_smile: misschien omdat het zo eenvoudig is.

Vink wel meevallen, mooi tussen een normale 1521 en COSC in én is een limited :man_shrugging:

4 likes

Heb je ook wel gelijk in. Misschien komt het omdat ik had gehoopt dat het minder zou zijn :slight_smile: Had ik meer moeite om mezelf te beheersen hem niet te bestellen…

2 likes

Kan een afbeelding zijn van polshorloge en tekst

11 likes

Mis wel een lumepip.:face_with_peeking_eye:

1 like

… en ik de stalen band! :innocent:
Wel een fraaie uitvoering.

1 like

Driehoekje en bezeltekst is voorzien van lume.

But then, you already knew that, didn’t ya?! :grin:

2 likes

Ik kan juist deze band met oranje stitching errug goed hebben. Zou deze ook los beschikbaar komen?

3 likes

Haha je weet wat het is geen enkel horloge is altijd 100% voor ons als horloge gekkies. Moeten altijd wat te zeggen hebben.
1 mm meer of minder , blauwe lume of toch maar groen :thinking::thinking::thinking: altijd wat.

3 likes