Zit er zelf aan te denken een andere sluiting te zoeken met goede fijnafstelling. Vind dat niet heel praktisch bij deze met die twee bruikbare gaten.
In de laatste, en nu ik hem af doe voor de foto schiet de extentie ook gelijk los. Zit heel weinig grip op, bij het minste duw schiet ie los.
Ik gebruik die functionaliteit ook nooit dus mag van mij best eraf.
Weet je zeker dat ie dan wel écht goed vast zit want bij mijn 1545 toen op de jubilee moest je hem juist héél hard dicht drukken (en ging ie bijna niet los)
Ja zodra je hem vast zet klikt hij als het ware erin. Als ik hem dan direct eraf willen halen moet ik wel iets kracht geven bij eruit trekken…
Maar op de één of andere manier schiet hij er 9/10 keer uit als ik horloge afdoe…
Praktisch, die mogelijkheid zag ik ook. Hoop alleen dat het houdt.
zelfde push-pin gewoon. Alleen zit ie natuurlijk in een grotere gat van een schakel nu. Dus wellicht iets speling daardoor inderdaad.
Ik kan nu wel alle 4 micro adjust gebruiken ook
Goedemorgen! Gisteravond kwam UPS wat brengen! Squale 1521 PVD :
Afgebeeld een Barton elite siliconen band die ik al had, kwam standaard met een (te lange) leren band.
Nice!
Ik heb hem zelf ook.
Gefeliciteerd mooie aanwinst! Mij lijkt deze band ook beter te matchen met een lederen inderdaad; goede keuze
Wat een klatser!
Zwart en oranje staat toch wel erg goed bij elkaar.
Krijg ineens weer flashbacks naar mijn eerste weken, hier op het forum. Toen wilde ik eigenlijk een Seiko Spb255j1.
En bedankt hè, @estorino!
Jij blijft ook hobbyen Mick
Gaat ie lachen
Ja die link met die divers-extention eraf en een normale erin, even niet aan gedacht.
Je moet wat he.
Ja, graag gedaan hoor @Kleine_gup_in_grote_oceaan . Dank @KeCa en @n_visser . Eerste indruk is erg goed, zit heel comfortabel om de pols. Misschien zelfs beter dan de iets kleinere hfle? (Trek het je niet aan hoor hfle, ik hou nog steeds van je.
)
Wat een lekker contrasterend duo zo:
polished vs pvd
no-date vs date
Sunburst blauw vs mat zwart
kroon op 3 uur vs 4u