Ja, dat was een te verwachten conclusie, zo heb ik vernomen.
Mooi man! Hoe bevalt hij wat de afmetingen betreft? Daar was je wat bezorgd over toch?
Hij is groot en aanwezig, maar verre van lomp en zit erg comfortabel. Dit is dus die 1521 pasvorm-magie die zo geroemd wordt. Anyway, een matzwarte duiker met zo’n tool-look moet ook niet subtiel zijn. Ik vind hem prima staan op mijn 16cm omtrek polsen. Was ik ook niet bang voor, omdat de hfle dezelfde lug-to-lug (48mm) heeft.
Ja, misschien wel ja! Mijn Tudor is prachtig en loopt véél nauwkeuriger dan bijv. mijn hfle (+25sec/dag
), maar uit het drietal waar ik uit kan kiezen wordt het toch zelden díe. Het is by far de netste en de polishing is next level, maar ik ben vaak zelfs een beetje bang om hem te dragen.
Hey, congratulazioni!
I like it!
Is dat z’n bedje?
Jazeker, even bijkomen van een drukke dag
Vandaag de podcast geluisterd van mannen van de tijd over de squale. En dan is toch mijn interesse gewekt. En ga ik mij toch even meer verdiepen. Wordt dit dan mijn 3e swissmade of ga ik toch door sparen voor de o zo hoog op het lijstje staande speedmaster
Als de Speedmaster hoger op jouw lijstje staat en het geld voor een Squale een deuk in je varkentje slaat, dan zou ik lekker doorsparen voor de Speedmaster.
Maar als SqualeGeek zeg ik, ah joh. Squale is toch veel leuker en draagbaarder!! Zelfs draagbaar in Amsterdam
Klopt idd, laatste link er helemaal uit. Nieuwe erin voor in de plaats.
Glad we could help!
Nee joh, Speedmasters zijn cliché-horloges, over-priced en saai.
Niet naar KGIGO luisteren. Zie mijn comment hierboven.
Eh, herstel. Naar KGIGO luisteren!
Ja, klopt. Vandaag nog even gefact-checked. Hele dag in Amsterdam rondgelopen, met m’n Squale om en ik leef nog én heb m’n Squale nog steeds om de pols.
(dit laatste is trouwens echt waar)
We zijn weer terug in de Squale kroeg!
Garantiekaart zegt 2021 en de doos is ook “nieuw”, maar ik denk dat ik deze beter niet mee kan nemen onder water
Waarom niet? De pakkingen zullen toch nog niet versleten zijn in zo’n korte tijd? Horloge is NOS?
Met vrouw en kinderen op weg naar Rosada . Één ding is zeker: mooier en beter dan deze blauwe gaan we daar niet tegenkomen
Die spaarpot is toch weer helemaal leeg. In dublin zag de prx er toch wel heel tof uit. Dus heb een cadeau voor mij zelf gekocht. En vond toen dat de vrouw des huizes ook wel eens een swiss made verdienden dus dat waren er 2 tegelijk.
En ja lopen door amsterdam met een omega, daar heb ik genoeg alternatieven voor.
En stiekem houdt ik wel van het net even wat anders/minder bekende en het rubberbanden slet verhaal trekt mij wel heel erg
Ja, blijf ik toch ook een leuk model vinden! Welkom terug en geniet ervan!