Ja, volgens mij moet je @archer even contacten. Die heeft er ervaring mee en heeft er toevallig een te koop. Weet niet of dit nog steeds zo is, trouwens. Ben te lui om dit te checken. Maar als ie er nog is, zou ik 'm zeker van hem kopen!
Die is al lang naar een nieuwe haaientemmer.
Het is een
Lag al lekker te slapen mannen
Het is niet de meest comfortabele band die ik heb gedragen maar dat mag voor mij de pret niet echt drukken. Het is een robuuste band die ik persoonlijk super goed vind passen bij de 1521. Ik droeg hem er altijd met plezier op.
Ja, ik drink cappuccino na 11:00 ‘s morgens

Vakantie begonnen! Vanaf maandag een weekje weg in eigen land. Er gaan 2 horloges mee : de HFLE en de Garmin voor als papa ff in z’n uppie gaat hardlopen…
Laat ook elke week even een stroa test doen! Straks heeft het haaitje een strap soa!
Is de kroeg al een keer gesloten geweest?
Kan ie wel tegen met zijn 30 Atmos
Daarom heb ik hem lekker op rubber. Je voelt er iets minder van maar het is wel veilig.
Prachtig die horloges van Squale. Ooit mag er nog wel eens eentje komen als ‘vakantiehorloge’. Misschien het best een quartz, zodat het tegen een stootje kan.
Dan zul je ‘vintage’ moeten gaan overigens kunnen moderne Squales ook wel tegen een stootje hoor
Hey die onderste zag ik vandaag ergens anders ook langskomen
Thanks! Lekker, @Pat486 en proost!
Ja, die jeansband (dat is het toch, @SpringDrive ?) ziet er wel cool uit!
Redbar? WDWV? Uhrforum?
Klopt idd. Lekkere band is dat.