Die lume pips…hoe dan?!
Iets met warm/koud verhaaltje.
En geen Squale…
Gaat inderdaad mis hier. Hopen dat het met de wedstrijd nog goedkomt
Vandaag mijn nieuwe aanwinst om de pols! Een Altanus, squale Rambo! Echt mijn nieuwe ultieme scouting horloge
Ik ben dan nog wel redelijk onbekend met de Squale-wereld maar had deze nog nooit gezien. Bijzonder fraai en functioneel horloge; veel plezier ermee!
Heel gaaf ding zeg!
Een echt Rambo horloge, tof man
Gefeliciteerd met je aanwinst.
Goedemiddag allemaal!
Mooie Rambo heb je daar, kerel! Geniet ervan!
Vandaag een bandje binnengekregen, welke je aan gort moet knippen om hem op maat te krijgen.
Ik denk dat hij er wel mee door kan, of niettan?
Congratulazioni! Stoer ding!
John J. Rambo approved!
Iemand hier in de Squale kroeg had er ook een. Maar niet deze. Ben effe kwijt wie. Is alweer een tijdje geleden. Maareh, jij raakt nooit meer de weg óf de tijd kwijt!
Ik hou gewoon vast aan oranje.
Mijn meest nauwkeurig lopende, mechanische horloge ooit. En dat komt goed uit want hij is niet van de pols te slaan.
Hallo toppers, bij mij in de regio staat op MP een originele squale mesh te Koop. Ik wil eigenlijk nog een keer een mooie mesh voor mijn squale. Maar ik hoorde van 1 iemand dat die mesh van squale niet mooi is en slechte kwaliteit. Zijn er meerdere mensen die deze mening delen? Of kan ik die gewoon negeren en hem ophalen?
Je kunt er van houden of niet maar volgens mij is de Squale mesh gewoon een hoogwaardige band. Niet mooi is sowieso subjectief, ik vind hem wél mooi (voor een mesh)
Maar onze eigen @Archer had/heeft hem dus die kan zijn ervaring vast delen