Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

De wijzerplaat blijft toch zo uniek! :star_struck:

15 likes

Klopt. Okey duidelijk.

Nu het volgende probleem. Ben wat afgevallen dus wilde de lengte van de band aanpassen.
Vertel gaatjes van de band wat naar binnen zetten. Toen dit:

Even kijken hoe dit op te lossen. Een normale push pin lijkt net te lang. Wilde deze ook meenemen op vakantie dinsdagnacht… Pfff

3 likes

Ik weet ook niet of die bezel überhaupt lume heeft? En die van de HFLE denk ik ook niet?

Is dat de pushpin waarmee de laatste schakel in de clasp zit?

1 like

Klopt geen lume in de bezel, alleen de pip.

Ja, Pushpin van de clasp. Is geen standaard maat, teminste niet die ik in huis heb op dit moment.

1 like

Mijn GMT taperde van 20mm naar 18 ik weet niet of dat voor die van jou ook geldt? 18mm heb ik nog wel wat liggen, die kan ik je morgenochtend voordat wij vertrekken wel opsturen dan heb je ze misschien voordat jij vertrekt binnen. Verkoopt elke juwelier ook wel trouwens. Je zou het ff na moeten meten want zou natuurlijk ook van 22 naar 20 kunnen lopen :man_shrugging:

Edit: of had je de goede maat maar stak ie dan wat door de clasp uit?

4 likes

Oke duidelijk. Super bedankt voor je aanbod maar wil je niet tot last zijn.
Heb inderdaad al gekeken, morgen of dinsdag ga ik even langs de lokale juwelier. Die zal vast wel wat hebben liggen denk ik.

3 likes

Oi die van jou heeft een lugwidth van 21mm :expressionless: dan heb ik géén idee waarnaar ie tapered, hopelijk niet naar 19 :crazy_face: tuurlijk die hebben van alles wel wat liggen :ok_hand:

3 likes

Zou ik me geen zorgen over maken. Compleet ander soort bezel(insert). Lekker mee zwemmen!:diving_mask:

Kijk, dat is nou tof! Squale fratelli die elkaar helpen! I like it!:+1:

6 likes

Vanmiddag ook gedaan. Door de kinderen thuis in het zwembad geduwd. Zowel ik als het horloge zijn nog in goede staat :+1:t2:

3 likes

Ja, @VriesKou kan dit soort dingen wel erg waarderen hoor! Nogmaals bedankt voor je aanbod.

Morgen of dinsdag even op pad.

5 likes

17 likes

Heuj is dat de nieuwe bracelet? Ga je die ook zelf borstelen? :crazy_face:

3 likes

Ja en ja :grin: hij is nu nog iets te glimmend naar mijn smaak.

Nog wel even bedenken hoe, de links zijn niet vlak maar hebben als het ware twee facetten wat het wel lastiger maakt.

5 likes

Het zijn een soort PRX schakels toch? Dat middendeel is niet los hè? Het is zeg maar 1 geheel maar in het midden wat hoger? Hoe voelt ie?

Hou er rekening mee dat een hoop juweliers op maandagochtend of zelfs heel de dag gesloten zijn.

3 likes

Ja klopt het zijn delen in een u-vorm.

Hetgeen dat het lastiger maakt ze te borstelen is dat de niet recht zijn maar er zo uit zien:

5 likes

Buongiorno, Squale famiglia!:coffee:

Wow, wat een super lekker weer, vandaag!:sunny:

Fijne dag, iedereen!:sunglasses:

15 likes

Zomaar een hersenspinsel.

Wellicht kunt je een mal maken, in de vorm van een pols of in ieder geval met de juiste dikte en ronding om de band te kunnen behandelen. Ze daar omheen leggen en op een of andere manier vastzetten, zodat ze niet meer kunnen schuiven. Bijvoorbeeld met dubbelzijdig geckotape.

Dan zou je wellicht met de bolling mee kunnen borstelen.

1 like

Goedemorgen, 20+ graden dus zo maar ff naar t strand lopen voor een duik in de zee.

De :shark:gaat natuurlijk om.

17 likes

Heerlijk :sweat_drops::shark:

17 likes