Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Zeg lieve mensen, willen jullie @Harmjan even welkom heten? Ik weet uit betrouwbare bron dat hij sinds vanmiddag een van de mooiste, meest bijzondere Squales van HF om de pols heeft. En 't smaakt naar meer geloof ik.

Jaja, de Thalassa is gelukkig binnen HF gebleven …
Muziekje erbij! :beers:

minions_music

6 likes

Ik heb hem nog niet gezien, hier in de kroeg!

Wacht, ik zal ff een welkomstbord voor de deur zetten!
@Harmjan

7 likes

Helemaal in mijn toppie met de NA :grin: dankzij Junior (Remco) ga zeker foto’s plaatsen, deze is met kunstlicht maar er komen nog mooiere aan, ik zat al een tijdje te kijken naar een Doxa of een Squale tot ik deze voorbij zag komen was de keuze zo gemaakt, wat een lekkere duiker ( ik snap de gekte :joy: ) ik ga de Squale een tweede leven geven en hij zal met mij op veel mooie plaatsen meegaan en dan volgen de foto’s vanzelf hier in de Squale kroeg​:+1:t2:

8 likes

Foto vergeten :joy::joy::joy:

16 likes

We weten wel een beetje hoe ie eruit ziet > @junior plaatste hier heel af en toe wel ‘s ‘n foto… :wink:

Seriously, je hebt ‘n mooie Matic te pakken met deze!

6 likes

Krijgen jullie er toegewezen?

controlling-laugh-laughing

Ik beloof je dat ik voorlopig geen foto’s meer zal plaatsen. :wink:
Nou oké, … nog eentje!

bob-minion-bye-bye-wvq1ppzf4iv2ubmz

15 likes

Welkom @Harmjan!

Mooie 1 van 50 heb je!

Groetjes van z’n broer!

14 likes

Welkom in de kroeg Harmjan!!

Ik heb voor de gelegenheid de Green Ray van het oranje afgehaald en aangekleed met een zwarte Tropic.

15 likes

Jaja weekend weer voor de deur:

11 likes

Ah joh, da’s toch niet teveel?
Vraag maar 'ns aan @Royce :person_shrugging:

Ah, daar zul je 'm juist hebben! Lekker bezig, man! Congratulazioni! :partying_face: :champagne:

Tijdens de Squalemeeting even kunnen proberen. Kon net, om mijn 17 (en een heel klein beetje) polsje. :blush:

Uitstekende keuze! Gefeliciteerd en welkom in de Squale kroeg!
Tipsy Drinking Party GIF | GIFDB.com

8 likes

Ergens wel weer grappig dat ik niet teleurstel… :wink:

Tnxs! Nog even spannend…

Voor mij is ‘t niet snel teveel inderdaad, maar ik denk echt dat dat een afwijking is. :sweat_smile:

2 likes

Maar hoe draagt ie ten opzichte van de Matic?

Ja, een compleet andere kast- en (ontbrekende) lugvorm. Wel echt een flink ding. Maar ik zeg: als je een Matic kunt hebben, kun je die ook hebben.

3 likes

:shark: mocht even mee BBQ’en bij Sonny’s in Florida City :yum:

IMG_3740

Uncle Jesse van de “Dukes of Hazard “ was er ook :sweat_smile:

14 likes

image

6 likes

Goed weekend allemaal.

10 likes

Muricaa

image

4 likes

NA (doekske dan hè :crazy_face:)

10 likes

Is lekker als ie een keer groen op de foto staat (meestal lijkt ie zwart) :+1:t3:

Slaapt iedereen nog ofzo? :crazy_face:

8 likes