Neeeh moest me opkalefateren…
Voor het eerst sinds maanden mijn haren niet in een knot. Dus ik moest ze even een uurtje TLC geven na het douchen!
Rotkrullen!
Neeeh moest me opkalefateren…
Voor het eerst sinds maanden mijn haren niet in een knot. Dus ik moest ze even een uurtje TLC geven na het douchen!
Rotkrullen!
Hedde gij gewoon’ne Serica!? Lekker!
En gewoon met de HFLE2024 runner up!
Foutje, bedankt!
Verwijderd en gaat naar juiste topic
Geeft toch niet!
Nee hoor. Al 'n tijdje wakker. Druk aan 't opruimen geweest. Nu even lekker stukje lezen. Dan naar een verjaardag en vanavond nog muziek maken. Best druk dagje.
Nou ja, straks weer de hele week om bij te komen!
Goed weekend, iedereen!
Swiss Tropic 2000
Welke van King?
Dr. Sleep. Leest, zoals alle King boeken eigenlijk, lekker weg.
Ik zie wel een soort van gelijkenis tussen die ouwe meester en jouw ‘moderne’ Matic. Het blijft voor mij de mooiste uitvoering door die oranje accenten net zoals mijn meest recente ex, de zwarte Thalassa. Fraai!
Ik ga eerst even spelen met een nieuwe Astron. Als ik daarop uitgekeken ben wil ik eens serieus op zoek naar deze Master Marina Militare. In mijn ogen nog steeds de mooiste moderne Master! Lastig te vinden helaas. Helemaal ‘als nieuw’ maar goed, wie niet waagt …
Ik zie gewoon groen!
Dat heb ik ook wel eens op zaterdagochtend
Maar je hebt gelijk ik zie het nu (op de computer) ook heeft mijn vrouw misschien toch gelijk, die roept al jaren dat ik kleurenblind ben.
Ja, ik ben lang doorgegaan vannacht, dus ik zie het nu in de middag nog.
Nog iets dat ze dus beter kan dan jij, kleuren onderscheiden.
Ja, de man kan dat wel.
Ik heb laatst met mijn jongens The Shining gekeken. Dat blijft een gave film, ook al is hij zo oud