Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Zo’n Squale kan ook echt altijd en overal, he?:blush:

En nog even volhouden, die laatste dagen!:muscle:
Wat is de vakantiebestemming?

3 likes

le france ! we gaan naar st jean de mont bij nantes aan de kust…

3 likes

Nice! Zag ik hem net in het blauw of was dat een andere?

edit: gevonden

Toch weer TK: Squalematic zwarte plaat, gebrushte kast

3 likes

Hier ook nog maar even doorgeplaatst. Je weet nog nooit wat eruit komt. Sterkte, nogmaals, @Weppenzeiler !

5 likes

Shit, @Thijs9F82 , jij hebt ook wel echt een knipperlichtrelatie met Squale, he?!:open_mouth::thinking::grin:
Nou ja, benieuwd wanneer de volgende komt en welke, natuurlijk. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Buongiorno, Squale amici! Zit lekker aan m’n koffietje. :coffee: Met vandaag weer even de vintage TAG.

Gisteravond al het meeste ingepakt en vandaag weer op doorreis. We moeten helaas afscheid nemen van ‘onze’ laatmiddeleeuwse cottage.

Op naar nieuwe avonturen!:blue_car::sun_with_face:

17 likes

13 likes

14 likes

Even van dichterbij bekeken :+1:

12 likes

Vandaag weer een hoop moois gezien. Ik zei het al eerder, maar die Engelsen beheersen als geen ander de kunst van mooie huizen, tuinen en interieurs creëren.:star_struck:

Vanavond aangekomen op onze nieuwe bestemming, een Victoriaans stadshuis, in Wiltshire. Je merkt dat het hier in de stad warmer is dan in de countryside. Hoop dat ik vanacht een beetje kan slapen in onze, weliswaar heel mooie, maar wel erg warme slaapkamer.
Nu even uitpuffen van een een lange dag, op de bank , met een lekkere koude :beer: en m’n trouwe tikkende reisgezellen, naast me.:blush:

13 likes

Tof om je foto’s te zien en je indrukken te beleven, geeft ook een beetje een vakantiegevoel! Schol he :slight_smile:

2 likes

Buongiorno, Squalegekkies! :shark: Even lekker rustig aan 't genieten van m’n koffietje. :coffee: Straks weer op pad om meer moois te zien en mee te maken. :blue_car::sunglasses:

Geniet van jullie dag! :sun_with_face:

8 likes

Deze oranje para er even op gegooid.
Ik dacht met het blauwe streepje, kan werken maar moet even wennen.

17 likes

Staat m prima :ok_hand: ben fan van die MN bandjes.

12 likes

Dankje. Dit is ook een prachtig 1521 zeg!

2 likes

Is alweer verkocht!:grin:

3 likes

Een Ex van mij, is wel op het forum gebleven hoor.

5 likes

Zeker binnen het forum gebleven :slight_smile:
Zit nog steeds in de rotatie met de anderen!

3 likes

Vandaag, in de ziedende hitte :sun_with_face::sweat_smile: beetje rondgelopen, rond die stapel stenen, waar zo’n beetje de hele wereld op afkomt. Je struikelt over de toeristen en je hoort echt alle talen van de wereld. Jaar of 20 geleden voor het laatst geweest. Nu heel nieuw informatiecentrum en pendelbus enzo. Blijft, in al z’n eenvoud natuurlijk, toch wel indrukwekkende plek.

Daarna nog wat rondgebanjerd in een nabijgelegen plaatsje en de local pub nog even aangedaan. Nu weer even chillen, ‘thuis’, met een ijskoud Italiaans (wat anders?:wink:) biertje. Cheers, Squale amici!:beers:

15 likes

13 likes