Gloeiende, gloeiende zeg. Wil ik het kattenstaart gordijn bij de achterdeur aan de kant zwaaien, ga ik met mijn Squale HFLE horloge langs een alu-profiel op mijn kozijn.
Is dit te polijsten? Kan iedereen dit weg polijsten? Of moet ik hiervoor speciaal naar @royke74 toe? Prijs/technisch beetje te doen? Of gewoon accepteren en negeren?
Lekker dragen nu maakt het niet meer uit toch. Of laten oppoetsen
Auw!
Dat was dan een behoorlijk harde aluminium-legering denk ik⦠ā¦klote man!
Alu is zachter dan RVS. Gewoon de verf met zachte doek verwijderen zou al veel moeten helpen.
Zo is dat!
En gewoon geen krasje of beschadiging op mijn kozijnā¦
Die neef van je is een taaie!
Oh, dat was precies sterke aluminium.
Dat repareren = nieuwe kast of oplassen.
Dus mee leren leven vrees ik. Kan wel wat minder ruw gezet worden.
Kijk, een horloge is om te dragen. En een krasje hier of daar is niet super erg.
Maar dit is wel erg grote beschadiging.
Inmiddels alweer wat tot rust gekomen. Mijn boosheid van het horloge tegen de muur gooien was al snel uit het hoofd. Nu nog even de schade accepteren. Of wellicht tot nog laten polijsten.
zonde, zou het toch laten polijsten denk ikā¦
Verkopen met afschrijving en een gezochtje aanmaken.
Of een nieuwe kast laten bestellen via @royke74 en overplaatsing overwegen.
Vind het best een heftige schade. Mijn excuus, mogelijk maak ik je weer boosā¦
Ik snap wel dat dit waarschijnlijk enorm gaat storen.
Zuur man, al naar je inboedelverzekering gekeken?
Zelf een beetje oppoetsen en verder omarmen die schade. Het blijft een duiker - gebruiksvoorwerp dat wel wat krassen mag oplopen in zān leven
Rottige schade⦠Het zit wel aan de kant die je zelf het minst ziet. Maar ik weet het, je weet dat het er zit.
En vergeef me maar wat doet royke precies?
Ik zou het zelf lekker laten. Want anders bewandel je bij het volgende krasje weer dat pad en blijf je bezig.
Je moet het ook geen krasjes meer noemen maar patina.
De boosheid zal wegzakken, de eerste kras is de ergste. Dit is dan nu jouw luxe ābeaterā. Om het te verwerken is een nieuwe aankoop ook troostendā¦
Kaaaaaaaaaaaaaaaak! Paar dagen aankijken, letterlijk en figuurlijk, stoor je je nog dan laten āmakenā!