Ik heb het verhaal gemist, kan alleen nog de header lezen van het verwijderde (?) topic, maar begrijp een beetje wat er is gebeurd.
Hoe heb je uiteindelijk jouw horloge teruggekregen?
Ik heb het verhaal gemist, kan alleen nog de header lezen van het verwijderde (?) topic, maar begrijp een beetje wat er is gebeurd.
Hoe heb je uiteindelijk jouw horloge teruggekregen?
Omdat het in off topic gezet is vandaar kan je het niet zien horloge is terecht en in mijn bezit
Mooi zo met de bracelet
Tnx … Ook mooi op een Militaire
Is iets voor na mijn vakantie
Ah kijk, dat verklaard het. Blij voor je met deze afloop, maar toch benieuwd naar het uiteindelijke verhaal
In elk geval alsnog gefeliciteerd!
Dat is te zien vanaf level 2, toch?
On topic: veel om de pols met dit zomerse weer, blijft leuk om te zien hoe verschillend de 1545 lijkt in diverse omgevingen! De ene keer grijzig, de andere keer helder blauw, et cetera
Ik denk het ja. Zal je een screenshot sturen
Ah dan zal dat het zijn inderdaad. Ik vroeg me al af waarom ik het niet kon lezen…
Dank voor het delen, wat een verhaal zeg. Het ogenschijnlijke gemak waarop zo een pakketje in het niets kan verdwijnen en vervolgens te gelde gemaakt kan worden, bizar
Hoe dan ook, fijn dat ie in ieder geval terecht is!
Heftig zeg! Apart hoe zo iets kan lopen zeg… Ondanks dit gebeuren heel veel draag plezier gewenst!
Lekker maat! Heel fijn dat jij en @pasd met de extra tijd en energie, jullie recht hebben kunnen halen.
En ik hier in de kroeg kan meedoen
Kan sowieso wel! Het is een publieke kroeg, toch. Voor leden van de HF club
Ook waar
Alles kan echt… serieus tof!
Dat geel staat tof