Pfoeh, lang in de auto gezeten, weer. Eerst van ons huis naar het huis van m’n oudste, die hier dus woont, om de jongste 2 op te halen, na een nachtje logeren. Toen naar onze volgende en laatste bestemming, toch wel een heel end verderop en met wat vertraging, door drukte, wegwerkzaamheden en auto’s met pech (niet wij, gelukkig).
Nu eindelijk even rustig bijkomen, met een koel roseetje, in ons toch wel bijzonder charmante vakantiehuis, dat ook nog eens helemaal in muziekthema, is ingericht. Dus allerlei platenhoezen en muziekinstrumenten aan de muur en, uiteraard, een platenspeler, in de huiskamer!
Buongiorno, Squalegekkies! Vanochtend beetje halfbewolkt, hier in
But nothing my Squale can’t handle!
Fijne dag, allemaal!
Lekkere 101 hoor!
Ik bedacht me ineens dat ik zelf al een tijdje geen wristshot heb gepost!
Bij deze en fijne zondag allen!
Hoeveel extra bevredigend voelt dit nu voor je, @Pandemo?
Ben oprecht ontzettend blij dat ie terecht is en dat Jij ermee shined!
Ben er erg tevreden mee zeker na alle ellende maar het is eerder een principe kwestie geworden .
Kan niet anders dan dat dit een verplichte keeper wordt… zeker met heel het verhaal er rond. Ik zei het nog tegen Dan toen ik hem net gaan halen was en we moesten er eens om lachen
Ik ga binnen 2 weken extra genieten van deze op vakantie iig
Hear Hear!
Vooral, hoe komt het pakketje bij een mp verkoper terecht met een trackrecord van meer dan 15 jaar. Maar het is ook een slechte dienstverlening van de transporteur. Het gebeurd teveel dat pakketjes verdwijnen of voor je deur wordt gedropt terwijl je niet thuis bent. Ik denk dat @pasd een grote kans heeft om zijn geld terug te krijgen of een compensatie kan ontvangen van het bedrijf die het pakket verzonden heeft. Maar daar zal hij wel mee bezig zijn.
Enfin, eind goed al goed
Haha precies dait!
Heerlijke uitdrukking
Beetje weinig foto’s de laatste tijd gepost. Heeeel druk met niets doen
Hier dan een fotootje van de hfle. Nog steeds heel blij mee
Laat ik er ook nog maar eens een paar posten, moet er nog eentje bij hebben. Is wachten op een mooie tegen een leuk prijsje
gister tijdens het swappen van bandje op mijn squale zag ik ineens iets tofs het serial nr eindigd op mijn geboorte datum
ik hele grote blij
en nerd modus op standje maximaal
. jullie snappen dat deze nooit meer van mijn zijde gaat.
Vandaag met de vrouw op stap geweest, bezoekje gedaan bij @Tonnieb. Dit is het resultaat. Vrouw blij gemaakt met deze knaller.
Gefeliciteerd mevrouw met deze HFLE, wens u net als u man veel draagplezier
. Nu samen op stap als ANWB stelletje, wist niet dat deze nog in het wild te krijgen was