Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Ya baby. Nee zo is het prima. Het was of deze kopen of de Halios afstaan.

12 likes

Zo, laatste hele dag in :uk: :cry:
Dus nog lekker rondgekeken in het stadje waar we nu zitten, met een charmant kerkje uit 1100.

Het strand op een paar minuten loopafstand.

Leuke winkeltjes, met opvallend veel charity shops, waar ik o.a. dit album nog opgepikt heb, voor het gigantische bedrag van 1 pond! :grin:

Onderweg las ik nog ergens deze bijzonder zinvolle quote. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dus, nou ja, cheers dan maar, mannen!:beers:

21 likes

Proost Ed :beers:, ja joh aan elke vakantie komt een eind. Maar zo te lezen heb je wel genoten van je vakantie, zeker met deze Squale om de pols :+1:

1 like

De bracelet heeft die snelverstelling?

1 like

Cheers :beers:

Wat een verhaal, thanks for sharing. Inderdaad bijzonder hoe hij via via na 14 dagen op MP verschijnt, en precies tijdens jullie telefoongesprek in het vizier kwam. Had zo moeten zijn. Hoe reageerde de verkoper verder? Gaf hem niet zonder cash mee neem ik aan.

Mooi om te zien hoe je er mee shined.

Fotootje voor de sfeer.

14 likes

16 likes

Ja deze wel idd

1 like

Je hebt toch ook al een mooie matic?

1 like

O ja, die zat in de verkeerde box :innocent:. En die van 1545 van Assie plaats ik maar niet, mag ze lekker zelf doen :wink:

Lekker met die Squale mesh band :yum:

15 likes

Even wat voorraad opmaken en nog even nagenieten van deze mooie zomerdag.:sun_with_face::sunglasses:

@TagEd vermaakt zich prima, met Tom Petty op de koptelefoon, leuk leesvoer en wat lekkers te drinken. :blush:

18 likes

Buongiorno, Squale amici!:coffee:

Laatste ochtendje in :uk: en dan weer naar huis.:blue_car:

20 likes

Geweldig deze NA!

19 likes

Toch wel het meest geliefde model, lijkt wel. And yet, I still don’t have one! :sweat_smile:

1 like

Niet alleen onder water. Maar ook 170 mtr onder de grond doet mn thalassa het prima.
Wieliczka zoutmijn Polen.

20 likes

Pfoeh, dat was toch wel weer heel lang in de auto!:blue_car::hot_face:

Maar, we zijn weer veilig thuisgekomen. Dus tijd voor een ijskoude en vertrouwde :beer:

M’n Squale kreeg vandaag een dagje rust, in de bagage. M’n vintage TAG zat vandaag om de pols.

Zo, nu even lekker chillen en checken wat er op HF allemaal is gebeurd, vandaag.:blush:

Cheers, Squalekroeggasten!:beers:

Edit: en nog congratulazioni, @anon92524901EV !:partying_face::champagne:
Blijf 'm gaaf vinden, een pvd 21je!:sunglasses:

16 likes

19 likes

Veel plezier ervan! :+1:

17 likes

Avond HF :sunglasses:

18 likes

:wave:

18 likes