Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Volgens mij heb ik de oranje Squale band ook nog liggen :smiley:

Oude foto:

8 likes

Goed dat je die nog had bewaard! Waarschijnlijk toch beetje met een voorgevoel. :grin:

3 likes

:innocent:

4 likes

Scheelt wel bijna een kwart kilo :joy: ben benieuwd hoeveel van het gewicht in die mesh zit (is wel behoorlijk dik). Zal hem binnenkort eens op rubber zetten maar die mesh lijkt wel gemaakt voor die quirky lugs :stuck_out_tongue_closed_eyes:

13 likes

Hij is dik hoor!

1 like

Ah ja, dikke prima. De Jopenkerk in Haarlem; erg leuk!

Met dit weer drink ik toch het liefst:

10 likes

Ja, Jopenkerk is heel leuk!
In idd, zo’n Coronaatje is ook heerlijk, met warm weer. En een lekkere Squale om de pols, natuurlijk! :shark: :beers: :sunglasses:

2 likes

Ik mis een partje limoen! En met minimaal 28°C buiten en zelf ijskoud, is ie het lekkerste.

2 likes

Morgen wordt een goeie dag ervoor! Misschien dat ik er dan ook maar 'ns eentje ga scoren!
Sowieso even stukkie over het strand en door de zee banjeren met (dus) een Squale om! :ocean: :sunny: :sunglasses:

Edit: zie trouwens dat @junior weer een flink epistel aan 't typen is. Ben benieuwd! :stuck_out_tongue_winking_eye:
image

3 likes

:joy: ik was ook al aan het refreshen

3 likes

Been there, done that! :sunglasses:

Het is ook gewoon ‘de meest klassieke’ mooiste uitvoering, vind ik. Heet ook niet voor niks Classic. Ik zat er ook al(weer) naar te kijken maar mijn Astron zit me een beetje in de weg, het horlogepotje is helaas onvoldoende vol om zo’n uitgave te doen.

Ook de Matic van @Thijs9F82 geeft me de kriebels, dat zou dan mijn tweede zijn. Ik hoop dat 'ie hem snel verkoopt, hoef ik er niet meer over na te denken. :wink:

Bekend bandje …

controlling-laugh-laughing

8 likes

Ik begrijp dat het niet zo’n smakelijke vergelijking is. Maar het Squalevirus is net herpes. Je komt er nooit meer vanaf! :grimacing: :rofl:

3 likes

Mijn lip denkt daar anders over.

Al tijden geen Zovirax meer nodig gehad … :sunglasses:

3 likes

Bandje van jou over genomen destijds idd.

:beers:

2 likes

Ja, hier verraadt zich dus mijn gebrek aan medische kennis. Had het natuurlijk kunnen Googlen. Maar daar was ik te lui voor en daarnaast interesseert het me gewoon te weinig. :grin: Ik dacht eigenlijk dat het wel altijd in je systeem bleef. Net als het Squalevirus dus. Moet zeggen dat ik dan wel weer liever met het laatste besmet ben. Er is mee te leven, weet ik inmiddels uit ervaring. :blush:

3 likes

Daar ben ik ook echt niet vanaf hoor!

EminentUnluckyAfricanpiedkingfisher-size_restricted

Ik kijk dagelijks even naar mijn foto’s en bezoek de website van Q of er iets leuks voorbij komt. Ik zat nu weer eens te kwijlen bij de Master die ze als occasion te koop hebben staan. Oh oh. En ik heb dit topic natuurlijk nog steeds op ‘volgen’ omdat ik zeker weet dat ik me hier wel weer ga melden. Het is een raar virus … :joy:

8 likes

Heb er al 5 gehad :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Tja het is een hardnekkig virus :laughing:

6 likes

Poging één op rubber

13 likes

Ook elke keer dezelfde uitvoering?

2 likes

Poging 2 (=beter/match) :ok_hand:

Scheelt overigens 60gram met mesh :nerd_face: (dat voel/merk je wel)

17 likes