Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Ik denk dat een donkerblauwe Summit nòg beter staat. Of misschien een rode Summit, doe eens gek!

Ik heb vandaag ook een wissel uitgevoerd!

12 likes

Daar zat ik zelf ook aan te denken maar ik had alleen nog een zwarte liggen in 22mm. De tropics zijn iets te dik aan de bovenkant waardoor ze niet helemaal lekker meebewegen. Op zich niet erg om de pols maar dat trekt de autist in mij niet :crazy_face:

Als ik echt gek wil doen zet ik een rode aan de onderkant en blauwe aan de bovenkant :joy:

Hij draagt wel érg comfortabel op rubber moet ik zeggen. Toch door die caseshape/gebrek aan lugs.

2 likes

FTFY! :sunglasses:

1 like

Eindelijk mag ik officieel bij jullie aan tafel schuiven in het cafe

Wat een super gave klok ben er echt super blij mee# Squale carbon😱

24 likes

Lekkere Aanwinst Jules en welkom in de gezelligste kroeg van het forum!

Zoek een plekkie uit aan de bar of op het Terras, en doe binnen even een bestelling. De serveerster is ziek, dus @TagEd staat vandaag alleen!

Dat kan hij best aan hoor, want hij heeft zojuist lekker lang vakantie gehad!

4 likes

Doe maar lekker koud biertje dan

3 likes

Heel gave en stoere NA! Veel draagplezier!! :shark: :beers:

1 like

Fris!

20 likes

Een Jopen of Corona?

Jopen is de specialiteit van @TagEd
En voor een Corona met een partje limoen moet je zijn bij @Kleine_gup_in_grote_oceaan

Gave aanwinst. Gefeliciteerd!

2 likes

Heul Fris!

Vind dit de leukste dial van Onda’s, maar vanwege de HFLE zou ik zelf nu enkel nog voor de groene gaan. :sweat_smile:

2 likes

Goed dat je me er aan herinnert! Ga zo even nieuwe Limoentjes en een 6pack halen.

2 likes

YW :beers:

1 like

Goed, bijna geen doorkomen aan. Maar ben er!

Buongiorno! :sunglasses:

13 likes

Congratulazioni! :shark: En welkom bij de gezelligste club en kroeg van HF! :beers:

Precies! Komt helemaal goed!

Vandaag hebben we deze koud staan. Past goed bij het extreem warme weer! :sweat_smile:

Cheers, Squalegekkies! Geniet van het mooie weer! :sunny: :sunglasses: :ocean: En voor hen die moeten/mogen werken: sterkte! :muscle:

7 likes

Zo, die is goed koud!! Enjoy!

1 like

En weer een kleine wissel! slechts het bandje

14 likes

Ik ga zo ook maar eens een plonsje maken :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Echt een mooie kleur dial

13 likes

Van harte, staat je goed!

Gefeliciteerd en welkom, je hebt jezelf een toegangsbewijs voor de leukste kroeg van HF kado gedaan.

1 like

Oeps, die heeft het pand inmiddels weer verlaten en is naar een ander forumlid… :grimacing:
Maar gelukkig nog wel een Squale in bezit en met dit weer om de pols vandaag:

#deskdiver

14 likes