Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Is dat echt 2x hetzelfde horloge? :thinking:

2 likes

Geloof het of niet! :smile:
Zit meer ‘‘kleurverschil’’ in dan m’n Seamaster 300 in het blauw. Zó goed is Squale met hun kleur blauw.

3 likes

Martini Racing! :sunglasses: :checkered_flag: :racing_car:
Eerbetoon: Porsche 911 Martini Racing Edition - AutoWeek

5 likes

Owh en dat allemaal voor die prijs :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Staat m prima :ok_hand:

1 like

13 likes

Leuke HF-Squale kroeg excursie :point_down:

11 likes

14 likes

Lekker even chillen, op het water.:speedboat::ocean:

Fijne zondag, Squalefans!:beers:

16 likes

Goed idee!!

16 likes

Lekker man ik zou ook wel wat dichterbij (serieus) water willen wonen :melting_face:

Enjoy :beers:

3 likes

Tja maar jij zit altijd in de VriesKou,:cold_face::cold_face::cold_face:
Das niet te doen man.

1 like

Haha ik heb het wel oprecht liever koud dan warm, maar water/zee (de wind vooral) vind ik heerlijk. Om op of in de buurt van te zijn, erin hoeft weer niet :sweat_smile:

1 like

Kom ik hier met een andere schoonheid de kroeg in vandaag… Keertje vreemdgaan kan toch? :flushed:
Neem ik morgen weer een Squale te grazen.

10 likes

Zeker daar doen we hier niet moeilijk over :kissing_heart: :crazy_face:

We kennen je inmiddels hè

Zo ist! Verandering van spijs doet eten

9 likes

10 likes

Nou, vooruit dan maar :innocent:

1 like

Nou, het is voor ons ook altijd wel even rijden. Maar we zijn erg gehecht aan deze jachthaven. Die is heel verzorgd, servicegericht en heel gunstig gelegen om tripjes te maken naar een paar leuke steden, touristische routes en zelfs de zee. Al deze dingen hebben we ook best vaak gedaan. Maar op dit moment varen we veel te weinig eigenlijk. Je bent ook erg afhankelijk van het weer, het is best wel een gedoe (je gaat niet effe 'n uurtje) en er lijkt altijd wel wat te zijn, waardoor je dan toch weer niet gaat. Maar als je dan gaat, heb je een heerlijke dag en dan besef je wat een luxe het eigenlijk is. :blush: :pray:

Thanks, man! :beers:

We hebben ook nog lekker gezwommen, trouwens. Ik uiteraard in m’n haaienzwembroek! :upside_down_face:

9 likes

Al geboekt? +1

1 like

Buongiorno! Even lekker aan de cappuccino, na een vroege strandwandeling. Was nog lekker rustig.

16 likes