Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Wandel-maatje voor vanavond :shark::sunny:

14 likes

Lang geleden #gupshot @Kleine_gup_in_grote_oceaan zie jij nog wat geks op die foto?! Behalve dan dat ik me beter met aftersun in had moeten smeren

11 likes

Vanmiddag overgenomen van @vespaed (Edwin). Mooi kleurtje voor de laatste zomerdagen! :sunny:
Moet alleen nog de band inkorten maar mijn schroevendraaier (1.3) is te groot. Iemand enig idee waar ik de juiste maat kan vinden?

14 likes

Heb je die niet meegekregen dan? De schroevendraaiers werden bij de horloges meegeleverd

1 like

Ik gebruik altijd m’n Bergeron 160 (roze) past perfect.

2 likes

Yep, bergeon 160mm

Phoe die schroevendraaier, ik weet niet of ik die heb meegenomen bij de uitreiking :innocent:

1 like

Ik denk Adidasjes…

1 like

In ieder geval geen fluoriserend gele ASICS :crazy_face: (want daar heeft de kat in gepist toen we op vakantie waren)

3 likes

Nohhhh! :sweat_smile:

1 like

Jezekers, dus daar heb ik kipnuggets van gemaakt

2 likes

Was het te nassen?? :rofl:

Zeker goed doorgebakken, of niet?:crazy_face:

1 like

Veel draag plezier gewenst alvast! :shark:

Congratulazioni :partying_face: :champagne:

Katnuggets dan :stuck_out_tongue_winking_eye:
image

2 likes

Oeh, misschien is het omdat ik m’n ontbijt nog niet op heb. Maar dit ziet er toch niet heel smakelijk uit, vind ik. Dacht trouwens dat ie van z’n sneakers nuggets ging maken. Ook geen smakelijk idee, trouwens. :grimacing: :nauseated_face:

Nou ja, eerst maar effe m’n koffietje. :coffee:

10 likes

@pasd, Dan, maat… Dat is toch niet doorgebakken?? :face_vomiting:

2 likes

Ik werd er ook onpasselijk van zo op de vroege ochtend :confounded:

2 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes::face_exhaling::face_with_peeking_eye:

2 likes

De matic heeft de vakantie moeten missen maar daarna toch weer gelijk om de pols. Heerlijk horloge op een nato.

15 likes

Wat!? Is ie niet mee op vakantie geweest? Een Squale is echt het perfecte vakantiehorloge, om zóvéél redenen! :palm_tree: :ocean: :cocktail: :desert_island: :sunglasses: Dat weet jij trouwens zelf ook! :person_shrugging: Nou ja, nu dan maar weer genieten, dan!

4 likes