Blijft heerlijk om te dragen
Vet
Heul
Nice! Zien we veel te weinig in de kroeg! Er moeten er toch meer zijn, op HF?!
Over Squale heritage gesproken, heb ook al een tijd niks van @SirSqualeWhale gehoord. Ben benieuwd hoe het met hem gaat.
Geweldig!
Klinkt prima. Ik ben die tijd bijna weer vergeten…
Misschien moeten er een nieuw Squale-(zomer)2025 komen want hoe gaan we dit volgende zomer doen. Ik val in een gat dan hoor … het spannende moment, zit ik er bij, welk nummer krijg ik, gaat het horloge op tijd aankomen.
@Kleine_gup_in_grote_oceaan roep is wat om me gerust te stellen!!
Echt heerlijk horloge! Echt blij mee!
Staat goed!
Een 1521 is sowieso geweldig!
(ben ik niet, hoor

Fijne dag, Squale amici en succes met de hitte, vandaag!
Gummieknuppel?
Begint al lekker warm te worden.
En dan kun je als hond maar beter lekker een beetje chillen, in de schaduw.
Ik vind die ‘copper’ kleur wel geinig. Zie je niet vaak, zo’n kleur.
Maar zo hé, wat heeft IW qua specs gekeken naar onze Squale HFLE24, zeg!
O.k., die laatste is natuurlijk sowieso beter gelukt. Maar toch. Leuk dat we Marc hebben kunnen inspireren.
Haha, nu je het zegt.
Voor mij zijn deze nieuwe modellen met 38mm helaas te klein, maar toch een mooie toevoeging.
Nu wil ik niet negatief zijn, want ik ben superblij met de 1521.
Maar ik heb nu een paar andere horloges gehad en dan valt het wel op dat de lume van Squale niet echt actief is.
Allemaal op dezelfde plek, zelfde tijd en zelfde zonnige omstandigheden.
Waar de andere horloges maar een zonnestraaltje op hoeven te vangen om vervolgens te stralen in de tunnel heeft de Squale duidelijk meer overtuiging nodig.
Blijft een lekker horloge
Mee eens, m’n Serica en Halios (bieden vergelijkbaar in prijs aan Squale) hebben een stuk fellere langer brandende lume. Zou Squale best was beter kunnen (ook voor dat prijspunt).
Hey, daar is de Squale kroeg voor, he! Zeg wat je op je hart hebt! Dan trekken we gewoon nog even lekker een ijskoud biertje open!
Rolex en Seiko zijn echte ‘lume-kampioenen’. Squale is dat niet, per se. Ik heb één Squale waarvan de lume wél goed is en dat is mijn 1521 Full Lume.
Maar ben het met je eens; dat zou beter kunnen.
Voor de best ben ik ook
met m’n Squales!