Ik betrap mezelf erop dat ik het moeilijk heb om de HFLE niet te pakken. Ik heb al een week de Matic om, want die verdient ook draagtijd.
Mooie band, komt tie vandaan?
Een goedemiddag allemaal,
Vorige week heb ik een Squale Sub-39 Blue besteld bij Long Island Watches die gisteren is binnen gekomen, althans, alleen de doos… Iemand bij Fedex heeft helaas het horloge uit de doos gehaald, waarschijnlijk bij de douane gezien het pakket wel geseald aankwam. Ik heb Marc gemaild en hij heeft gelukkig al een andere opgestuurd, fantastische service dus!
Ik hoop echter de dief toch nog te kunnen traceren dus zouden jullie een berichtje kunnen doen als jullie een nieuwe Squale Sub-39BL zonder doos en papieren (Factuur is ook gejat) op blauwe leren band tegen komen op marktplaats, eBay etc?
Alvast bedankt, en een fijn weekend gewenst!
(Foto van Long Island Watches)
Wauw wat een hufters! Ze worden ook steeds brutaler.
Gelukkig een geweldig service en super dat je nieuwe opgestuurd krijgt
Leuk dat je ook een Squale hebt gekocht en ook nog een model dat je niet zoveel ziet, hier en irl natuurlijk allemaal niet, maar daar kom je überhaubt zélden tot nooit een Squale tegen; maakt 't ook wel weer leuk en exclusief .
Lijkt me goed schrikken trouwens, als je een lege doos ontvangt! Maar top van IW dat ze meteen een nieuwe sturen!
Moet zeggen dat ik niet heel veel tijd op eBay en Marktplaats doorbreng. Maar idd wel goed, denk ik, om mensen er even alert op te maken.
Ik zou zeggen, show 'm vooral nog even, hier in de kroeg, wanneer je 'm hebt. Mag ook heel vaak. We houden van plaatjes!
Ja dat was inderdaad schrikken, ik dacht eerst dat die onderin de doos zat, maar nee, helaas niet… T is echt een van mijn grails, dus dat maakt het dubbel k*t… Ben wel enorm blij dat het zo snel wordt opgelost, en ik kan niet wachten om deze pagina vol te spammen met foto’s!
Nooit meer Fedex!
Denk dat er bij elke postdienst wel rotte appels tussen zitten helaas… Zal deze specifieke dienst vast niet alleen last van hebben
Pff van dit soort verhalen gaat je bloed toch koken, wat ben je dan voor persoon.
Blij voor je dat ze het voor je regelen en hoop dat degene die het heeft veroorzaakt achterhaald wordt en z’n baan verliest.
Kijk uit naar foto’s, vind die blauwe sub39’s erg tof
blijft de mooiste…
Klopt hoor, maar ik heb altijd problemen met FedEx gehad, dus dit was de laatste keer haha
Is inderdaad wel te hopen! Ben benieuwd hoe FedEx dit gaat oplossen Ik heb er weinig vertrouwen in dat ik de invoerrechten etc terug ga krijgen…
Pff wat een verhaal weer. Fijne service van de verkoper, hopelijk heb je hem snel om de pols.
En
Inderdaad. Man man man.
Die introductie heb ik blijkbaar gemist eerder dit jaar. Erg trouw aan het origineel zijn ze niet gebleven.