Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Thanks

1 like

Is zo’n Squale dat wel waard?

Lume hoeft voor mij persoonlijk niet heel fel te zijn als het maar redelijk aanhoudt.

2 likes

Voor mij hoeft het ook niet.

Maar bij een ander horloge was het eigenlijk wel nodig die ik gehad heb. De Eterna Super Kontiki 1973LE had bar slechte lume.
Maar die heb ik verkocht, had geen zin in demonteren en opsturen van de dial en hands en de garantie kwijtraken na het relumen.

Dus of het het waard is mag ieder voor zich bepalen.

Uiteraard!:grin:

Ik was ook wat verbaasd,om niet te zeggen geshockeerd. :open_mouth:

Maar o.k…, je blijft dus wel gewoon Squale kroeg regular, gelukkig!:beers:

3 likes

Zag deze net, in de winkel.:grin:

Zo, weer even een lekker plaatje, op de draaitafel. Eerder dit jaar nog live gezien! Voor de muziekkenners, in de Squale kroeg: wie weet welk '80s classic album is dit?

9 likes

No parlez :upside_down_face:

1 like

Woohoo! :trophy: :champagne:
Ben blij dat er, behalve op het gebied van Squales, ook nog een beetje muziekkennis aanwezig is, in de kroeg! :+1:

Da’s mooi want hij schijnt niet meer om aan te horen te zijn.

Laten we dit vooral geen off-topic gaan maken. Maar hij heeft idd niet meer exact die soulvolle stem. Maar toch heb ik genoten van z’n show en die heerlijke classics, met een goede band en zijn enthousiasme, maken het toch de moeite waard. :musical_note: :guitar: :saxophone: :musical_keyboard: :microphone:

2 likes

16 likes

Gaaf!

1 like

Eerste wat ik dacht. Najaaaaaa

2 likes

Ja gaaf. Gezien de band is dit een ex van mij denk ik. Het is dat Jaap iets op voorraad had waar ik al een tijd naar op zoek was, anders had ik deze nog altijd gehad. Lekker eigenwijs model.

2 likes

Thanks, lekkere sunburst!

Haha, hij komt wel van Jaap idd. Ik ben er blij mee…

2 likes

Nog even lekker genieten van het zonnetje op één van de laatste vakantiedagen. Zo maar wat kouds open trekken.

15 likes

Saluti

13 likes

Zo, even tijd voor een ijskoud Hertogje.

Cheers en een goed weekend, Squale famiglia!:beers:

15 likes

17 likes

Echt een supermooi ding :ok_hand:

1 like

Ja, deze is wel weer even anders! Erg blij mee