Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Omdat je niet zonder de Squale kroeg en een Squale kan!

3 likes

Zonder jullie bedoelde je natuurlijk :kissing_heart:

2 likes

Ik zal je zeggen dat de entourage in deze kroeg wel meewerkt aan sympathie voor het merk!

Heeft natuurlijk NUL met elkaar te maken, maar zo werkte het voor mij wel!

3 likes

Gewoon weer ‘terug’ kopen. Is toch 'n gaaf ding! Misschien dat ik ooit ook… Nou ja, nog zoveel wensen. :sweat_smile:

Kijk daar gaan we al. Een groene wil ik ook nog wel!
Congratulazioni, man! :partying_face: :champagne:

Nog even 'n plaatje dan.

14 likes

Voor mij ook hoor! Ik beleef veruit het meeste plezier aan dit topic en die wordt m.n. gemaakt door de mensen daarin :man_shrugging:t3:

Dank ome Ed! Blij dat er weer een terug op het nest is

Edit: alleen wat word ik schijtziek van het feit dat ik bij élke rubberband (of leer) áltijd tussen 2 gaatjes in zit :joy:

4 likes

Nelis heeft daar de perfecte oplossing voor! Een gaatjestang en het resultaat mag er wezen.

5 likes

Ik ben er ook erg blij mee!!

Ken je deze?


13 likes

Huub huub, Barba wisseltruc!

2 likes

Ik ben er echt erg blij mee! Dit draagt wel veel fijner dan een Sumo

4 likes

Nog nooit een Sumo omgehad, maar de Matic draagt wel gewoon superlekker!

9 likes

natuurlijk ik herken de meeste van mijn exen nog wel! :crazy_face:
lekker man, staat goed op je pols en goede ruil :sweat_smile:

Jammer dat je pols te klein is :crazy_face: (zal het een keer omdraaien :joy:)
Gebbetje he :kissing_heart:

10 likes

That’s not what she said! :rofl:

Maar vind het zelf eigenlijk wel meevallen, hij sluit perfect aan rondom m’n pols.

10 likes

FTFY

ik zit je maar te k*tten jongen, maar je maakt je foto’s wel vaak zo dat het lijkt alsof ie meters uitsteekt :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Dawittik…

Ben niet zo goed in foto’s maken met een grote smartphone in de ene hand en poseren met de andere hand. :rofl:

Daarnaast snap ik wel wat je bedoelt, dan steekt de bovenste linkerlug uit, lijkt wel. En dat komt omdat ik dan weer m’n horloge half op m’n knobbel heb liggen. en dan kom ik daar pas weer achter als ik de foto alweer heb gepost. :sweat_smile:

En dan zit ie aan de onderkant alsof ik daar een stukje lug te kort kom. :joy:

3 likes


:facepunch::facepunch::facepunch::facepunch::facepunch:

12 likes

niks gewend natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

juistem precies dat :wink:

Zwaar leven man

3 likes

Klopt, ben dan zowel linkshandig als linksdragend en maak de foto’s met een grote smartphone en ook nog eens met m’n zwakkere hand met minder gevoel voor richting. :crazy_face: :rofl: :sweat_smile:

Of ik aan de ghosted bezel inlay kan wennen weet ik nog niet, maar het is een heel fijn horloge.

Gr. Marc

14 likes

Anders lekker de insert vervangen, maar het heeft ook wel weer wat!

@VriesKou

:joy:

10 likes

Heuj en weer een ex :partying_face: :crazy_face: maar die heeft wel wat meer eigenaren hier gezien :wink: das die van @Gup toch?

Zegt hij

Wanne gek bende gij professioneel vlogger :joy:

6 likes