Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Hahahaha,

Nee ik gebruik dat als scanner! Moet een hoop dossiers inscannen, maar dat gaat sneller met de camera dan met een scanner! :sweat_smile:

Oké, m’n werkdag zit er weer op. Ben ff offline, want onderweg naar huis. :partying_face:

Directeurs tijden of begin jij midden in de nacht :sweat_smile:

1 like

Wel een nadeel van in dezelfde kroeg blijven hangen :joy:

2 likes

Staat je goed! Veel plezier ermee!

2 likes

De zwarte band staat hem ook goed! Bij mij al even op oranje!

13 likes

Ja is nog wel een fijn bandje ook :+1:t3: (behalve dan dat ik tussen 2 gaatjes val :sweat_smile:) is de tropic van watchgecko/zuludiver


Wat steviger dan de OG Squale tropic maar weer minder dan de Summits.

Binnenkort het originele groene leertje eens monteren, krijgt @junior allemaal vlekjes in zijn nek :joy:

Squale levert ook wel mooie dikke lederen banden :ok_hand:t3: jammer dat @Kleine_gup_in_grote_oceaan die bruine 20mm voor m’n neus heeft weg gekaapt want dat zou hem ook wel goed staan denk ik :wink:

7 likes

Hahaha, ja die in 2 delen werd bezorgd! :joy:

Heb hem nog en hij staat nog mooi ook, op m’n GMT. Maar had hem eigenlijk gekocht voor de buckle. :crazy_face:

Ik kwam ergens tussen 8:30 en 9:00 binnenwandelen. Moest al om 5:30 met het hondje wandelen, dus was vroeg vandaag :joy:.

Morgen ben ik gewoon weer rond de normale tijd op het werk hoor, tussen 9:30 en 10:00 uur. :sweat_smile:

Ja, dan blijf je in dit geval exen tegenkomen. :joy:

Gelukkig zijn jullie niet met haat en nijd uit elkaar gegaan! :joy:

1 like

Ja dus :crazy_face:

Precies en dat vindt de nieuwe aanwinst dan meestal weer niet zo’n succes :sweat_smile:

Ik blijf altijd vrienden met mijn exen, echt een dikke aanrader! :joy: :joy: :joy:

4 likes

Ben ook wel gesloopt, nu hoor! :crazy_face:

2 likes

Foto uit het archief, met een Latte cup a soup!

6 likes

Wat is daarmee gebeurd?

Heej, mis jij nou wat lumeplotjes?!

Die is gebleekt :wink:

2 likes

Ja, dat klopt op deze foto (uit het archief). Deze foto stamt nog uit het jaar 2023! :sweat_smile:

Kan even geen nieuwe foto maken, want hij ligt bij de horlogemaker, waar de nieuwe insert zal worden geplaatst.

3 likes

Inderdaad overgenomen van @Gup.

Ben er blij mee.

Gr. Marc

4 likes

Dat is het enige dat telt, Marc!

3 likes

Inderdaad!
Lekker hoor … :partying_face:

Logisch. :star_struck:

minions

Voor ons ook, maar hey …

RichMajorEasteuropeanshepherd-max-1mb

:sunglasses:

Ik zou er eerlijk gezegd niet aan kunnen wennen, althans niet aan zo’n ‘gemaakte’ fade. Als het na 30 jaar vanzelf gaat, à la. Maar dat geklus om alles maar op een oude Rolex te laten lijken, ik heb er niet zoveel mee.

Maar, het misstaat gelukkig niet bij deze 1521.
Het horloge zelf maakt ook heel veel goed … :sunglasses:

Logisch, de 1521 is een héél erg tof horloge!

i-wish-i-didnt-hear-that-but-i-just-heard-that

5 likes

holLedertje dan? :crazy_face:

1 like

Ik heb geprobeerd om m’n pols foto genieker te plaatsen. :joy:

9 likes

FTFY
… toch @VriesKou? :joy:

8 likes