Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

10 likes

Ja gastoes, ik ben nou eenmaal niet zo’n vlezig dikkertje. :joy:

2 likes

Lekker hè, die lumen!

Die van jou lijkt wat beter op te lichten…. Of ik moet er wat langer met het lampje op…. Erg blij met dit horloge!

Maar nu stop ik met toevoegen van deze toppertjes. 3 is genoeg eerst. :microbe:

2 likes

Wat voor lampje gebruik jij? Ik heb een uv zaklampje.

5 likes

Ik een gewone led

1 like

12 likes

En de 4e ex van vandaag! :partying_face: :joy:

Gefeli :+1:t3:

4 likes

Ik ben volgens mij de enige hier die nog geen ex van jou heeft genomen [pun intended]:partying_face::sunglasses:

3 likes

You slut! :kissing_heart:

3 likes

Meestal Niks mis mee hoor :wink: misschien toch een keer proberen :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Man, man, ben even naar cursus en heb meteen weer 70+ kroegposts om in te halen!:sweat_smile:

Nou, iedereen een goede nachtrust, toegewenst!

11 likes

:sunny: :sunglasses:

17 likes

Squale neemt geen halve maatregelen, als het gaat om praktijktesten.

Nog één dagje, Squale amici!

One more day GIF - Conseguir o melhor gif em GIFER

9 likes

Goedemorgen! Hij is lastig fotograferen op de meeste foto’s lijkt ie gewoon zwart. :sweat_smile:

Heeft iemand voor mij een goede collage-maak-app voor Android? Ik gebruik op iPhone ‘Layout’ (vlgs mij iets van Instagram, wat ik niet heb maar die werkte wel handig en zonder reclame etc.)

12 likes

PicCollage! Wij gebruiken dit thuis om alle uitnodigingen te maken of inderdaad collages van feestjes!

1 like

Oja wel aardig :+1:t3: maar niet zo simpel als layout :sweat_smile:

8 likes

Nou, daar denkt mijn vrouw anders over! Die maakt hele fotoboeken met allerlei kleuren randen etc. :sweat_smile:

1 like

Als je op android fotos selecteert dan kan je voor de optie maken kiezen daar is collage een optie.

6 likes

Ahaa top! Gevonden, ziet er bij mij net weer wat anders uit maar de optie is er. Thanks, dat is ruim voldoende voor mij! :wink:

ik geef het niet graag toe maar mijn vrouw is in sommige dingen (niet veel hoor!) ook beter dan ik :crazy_face:

3 likes