Oh ja, goedemorgen van deze wandklok om mān knokige polsje!
Yes, eentje van de wensenlijst af! Ik mocht ām overnemen van @HeinW, waarvoor nogmaals veel dank!
Meteen om de pols natuurlijk en mee met het rondje met het hondje, zeker nu de zon even schijnt.
Ook een luxeprobleem nu: ik zit nu weer op de 13 stuks , welke Squale ga ik laten gaan?
Foto van de doos?
Maar lekkere aanwinst, trouwens!
Lekker man! Gefeliciteerd
dat dus
Ik dacht zelf aan de ChocoMatic, of wellicht toch de Ocean. Maar ik ga er nog even rustig over nadenken.
Aan mij heb je niks, ik zou ze allemaal houden!
Ik was even vergeten dat ik geen flipperaar ben
1 vd 2 linksonder
Whahaha, jij bent zeker zelf op jacht? Zo wilde ik in eerste instantie āde groeneā noemen!
Nee hoor alles behalve, die vind ik gewoon het meest (te veel) op elkaar lijken.
En daarna 1 van de 2 of allebei onder in het midden.
Ja, kan ook. Maar houd ik dan de blauwe of de zwarte wijzerplaat�
Ik sowieso ook niet, en dit is dus wat er van komt⦠Een gewaarschuwd mensā¦
telt voor 13? Je zou ook gewoon een Watchroll voor erbij kunnen kopenā¦
Oranje blijft sowieso (voorlopig), en die zwarte is nu een beetje in de plaats van de gewone klassieke 1521.
Die moet even opnieuw gereguleerd worden, loopt niet helemaal zoals het hoort.
Oei, maar maakt hem niet minder groen!
Helemaal waar!
FTW!
Andersom zou enigszins lastig worden hĆØ
Zulke fotoās zorgen er voor dat ik bijna ga twijfelen haha. Veel plezier er mee!
Ik hoop dat mān seamaster zān plekje goed invultā¦
En heb toch mān GMT nog om hier in de kroeg te mogen blijvenā¦
Ja, en dan zie ik hem weer bij jou voorbij komen en dan denk ik weer: Hey mijn eerste liefde! Ik doe niet aan exen, zoals @VriesKou. Ik ben eerder Polyamoureus!
Is die zwarte sunburst? Of glossy of hoe is die? Ik zou denk ik gezien de rest van de collectie de blauwe houden.
Die zou ik ook eerder houden dan die zwarte, geeft wat diversiteit, en je hebt zat alternatieven voor de klassieke 1521
Jij weet helemaal niet wat ik naast een boel exen allemaal nog meer heb of ben