Benieuwd naar jullie ervaringen en meningen over dit model: Squale Sub-39 GMT
Ik hoor het graag…
Benieuwd naar jullie ervaringen en meningen over dit model: Squale Sub-39 GMT
Ik hoor het graag…
Ervaringen zijn er helaas niet zo veel maar mening: gewoon gaaf mooi die bracelet erbij met PCL en shinen
Nice dat werkt veel beter voor deze pimp
ook al wat waard
Hey, je hebt je Onda Azzurro! Congratulazioni!
O.k., simpele oplossing: gewoon nog zo’n doos erbijkopen. Kun je er lekker nog 11 aan toevoegen!
Mijn ervaring beperkt zich tot dat ik 'm gepast heb, tijdens een Squalemeeting. Eerste indruk: heel mooi horloge, met klassieke duikerlook & feel, mede door het bolle saffier. Door de kast-/lugvorm net even wat minder een ‘wrist-hugger’ dan de 1521. Hierdoor draagt de Sub ook net iets groter dan hij op papier (39mm) doet vermoeden. Dit terwijl de 1521 (42mm) juist net wat kleiner draag dan de specs zouden doen denken. Verder staat een Sub39 GMT in blauw of groen nog steeds op de long-list van horloges die ik nog wel 'ns zou willen hebben. Hoop dat je hier iets aan hebt.
Ik sta nog steeds achter hetgeen ik in mijn review vertelde destijds, het is een heel leuk niche model van Squale. De enige reden dat ik deze weggedaan heb is omdat ik gewoon te veel horloges had (heb).
Sinds zojuist mag ik hier ook meedoen!
Kijk al jaren naar Squale als merk en wist zeker dat er ooit één zou komen.
Nu, dankzij een leuke ruil deal, is het zover!
Hierbij mijn Atmos 2002:
Oehhh, lekkere 101 en mooie lumen!
Geniet van deze aanwinst en veel plezier hier in de kroeg!
The clock is ticking!
En welkom in de Squale kroeg, @Bjr1983! Da’s een heel vette Squale! Model zie je eigenlijk veel te weinig. Weet ook niet waarom. Maar, congratulazioni!
Morgenavond dus de onthulling? Helaas heb ik geen social media om het het kunnen volgen.
Ik gok dat je ‘t hier in de kroeg ook wel ‘op ‘t scherm’ gaat kunnen volgen.
Ja, wordt het live uitgezonden hier?
Huh dat ziet er een beetje uit als een bracelet van een integrated bracelet horloge dat zal toch niet hè
Maar een vlindersluiting op een duiker vind ik dan toch wel heel raar eigenlijk
Gaat in mijn ogen niet echt gepaard met toolwatches die je niet kwijt wilt raken onderwater
Ziet er normaal mooi uit maar je hebt 0.0 fijnafstelling ook…
Wie zegt dat het
is?
Zijn wel redelijk kleine schakels en anders eet ik wel wat meer (of minder)
Die eerdere sneak preview was dit;
Lijkt mij wel een duiker.
Zijn wel redelijk kleine schakels en anders eet ik wel wat meer (of minder)
Ik heb tijdens de zomer regelmatig dat ik een band op een dag moet verzetten omdat mn pols door warmte of pizza uitzet.
Ziet er uit als een “dikkertje”, maar alles onder water lijkt groter…
En is er weer een groot logo op de wijzerplaat of musschien een chrono? Het water is voor mijn oogjes iets te troebel😵💫
Ben benieuwd hoor, nog een paar uur geduld mannen!