Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Tof :+1:

Yep, en dan met vlindersluiting :woozy_face:

2 likes

Zo dat wou ik net zeggen! Nu zie ik overigens ook wat kleine stalen schakeltjes er omheen liggen :crazy_face:

1 like

Squale gooit duikers standaard op leer, horloges met blauwe wijzerplaten op zwarte rubber banden, denk je nou echt dat ze terugschrikken van een vlindersluiting?

Vandaag natuurlijk deze om

15 likes

En het is een Master, natuurlijk is het een dikkertje.

2 likes

Haha, ja dat heb ik dus ook! :sweat_smile:

Maar draag mijn Squales eigenlijk alleen op rubber en dan is één gaatje verstellen natuurlijk heel makkelijk. :person_shrugging:

M.b.t. de nieuwe Master-release. Ik zie idd een vlindersluiting. Dat is toch opvallend. Verder lijkt ie vrij dik. Maar goed, een duiker mag natuurlijk een beetje fors en aanwezig zijn en deze zal, vermoed ik ook, een WR van 1000m krijgen. Opgelegde indexen, denk ik en de kroon op 4.
We gaan het zien…

4 likes

Goedemorgen, hij zit er nog :+1:t3:

16 likes

@junior

:see_no_evil:

Edit: is misschien alvast leuk voor jouw mm300 :stuck_out_tongue_winking_eye: :sweat_smile:

Edit2: daar zou er vandaag/eerdaags nog wel eens een van in het blauw kunnen verschijnen overigens :shushing_face:

4 likes

Ja toch! Het bloed kruipt uiteindelijk waar het niet gaan kan! op dit moment kruipt het mijne naar andere merken :joy:

1 like

controlling-laugh-laughing

Leuk, dan heeft men iets te kiezen. Er verschijnt nl. later vandaag ook een bijzondere Squale Matic in hetzelfde blauwe. Na een hoop getwijfel is de knoop doorgehakt! :innocent:

2 likes

Toch een beetje jammer. Maar je komt wel weer terug, met een andere Squale. :person_shrugging:

Zou maar opschieten! Vanavond is de release van de nieuwe Master! Dan gaat iedereen daar z’n geld aan uitgeven, natuurlijk! :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

De linker is een vintage Master. Zou de rechter de nieuwe zijn???

Edit: nee, denk het toch niet. Ik zag op de teaser pics een bol glaasje. Rechter zal wel een van de recente LE Masters zijn.

4 likes

Jaja, ik ben al bezig! :joy:
De foto’s staan klaar.

Moet nog even een wervend verhaaltje schrijven.

Mijn timing is inderdaad weer briljant! Aan de andere kant verwacht ik zomaar dat de Master een stukkie duurder en minder exclusief gaat zijn. Of zouden daar ook maar 50 van worden uitgebracht? Misschien is de nieuwe Master wél concurrentie voor de MM300 van @VriesKou:sunglasses:

Je bent er maar druk mee!
Voor mij dé reden om me af te melden voor nieuwsbrieven en social media helemaal links te laten liggen, ik zou doodnerveus van worden van al die clickbaitteasers #NieuweSqualeKomtEraan:joy:

3 likes

Het zou toch een exemplaar in de blijvende collectie worden?

1 like

Ik heb er een paar weken (goed) over nagedacht enne …

giphy

Als ik zie hoe vrolijk ik nu weer ben met de Citizen Tsuki-Yomi, echt alleen al door het feit dat het iets nieuws is. Dat blijft voor mij toch het allerleukste aan horloges; de eeuwige zoektocht, het uitzoeken van de geschiedenis van merken en productlijnen, de techniek, de werking, de wittebroodsweken en na verloop van tijd komt de rust … dan is het weer tijd voor iets anders. Maar dat kan bij mij pas als het horlogespaarpotje weer gevuld is en daarom gaat deze ‘in de verkoop’.

Ik heb stiekem al een paar ruilpogingen geprobeerd maar dat gaat niet lukken (althans niet met het huidige aanbod).

:beers:

4 likes

:scream:

2 likes

Ik bedoel dat de nieuwe Master geen LE wordt, maar een in stock blijvend exemplaar. Althans, dat begreep ik.

1 like

Ach so … :joy: ja dat had ik ook begrepen!
Daar kan @TagEd vast wel iets zinnigs over zeggen. Ik volg het allemaal niet zo op dit moment.

1 like

Goedemiddag!

Blij dat ik me hier nu weer af en toe mav melden voor een wristshot of ander praatje :sunglasses:

13 likes

Zo, helemaal bijgelezen. Aardig boek was het weer.

@Kleine_gup_in_grote_oceaan ben je de vragen al zat! haha, maare iets van info over HF-Squale.
Iets… geef ons iets… IETS… maakt bijna niet uit wat! Kom kom…

Nee, grapje. Mogelijk heb ik iets gemist. Paar dagen minder actief geweest.

2 likes

Hij komt er zo uit te zien op staal:

En zo op rubber:

:joy:

Je hebt niks gemist! Wij hebben een verzoek om een statusupdate bij hen uitstaan en wachten hierop!

5 likes