Ook hier ben ik tevreden mee hoor. Dan dank je!
Afwachten maar…
Mooie foto! Moet ik dan toch mijn mening over mesh voorzichtig wat milder afstellen?
Vind het heerlijk, al die posts en reels met teasers en nieuws!
Ja, dat klopt.
Nou, wat dan??

Nou, wat dan??
![]()

Nou, wat dan??
![]()
Ja, dat ga ik niet zeggen, natuurlijk!
Nee, ik bedoel, dat klopt, als in: ja, de nieuwe Master komt in de vaste Squale-collectie.

Nee, ik bedoel, dat klopt, als in: ja, de nieuwe Master komt in de vaste Squale-collectie.
Ik liep je te k*tten, maatje!
Haha, van jou kan ik het hebben, hoor!
Maareh, @junior, het einde van een tijdperk. Blijft toch een mooi horloge! Succes met de verkoop!
Hahaha, ieder zijn mening hoor.
Ik zou zwlf niet direct mesh kopen vanwege de prijs. Maar vind ze zelf altijd wel mooi ogen. En deze blasted helemaal.
Zoals gezegd, ieder zijn mening (en smaak).

Maareh, @junior, het einde van een tijdperk. Blijft toch een mooi horloge! Succes met de verkoop!
Zeker, het is serieus een prachthorloge!
Er komt vast ook een moment van spijt, maar dat zien we dan wel weer. Ik ben al drie keer eerder van het Squale-toneel verdwenen, dus zet mijn barkruk maar even in de bezemkast. Die kom ik nog wel een keer afstoffen hoor …

Er komt vast ook een moment van spijt

Ik ben al drie keer eerder van het Squale-toneel verdwenen, dus zet mijn barkruk maar even in de bezemkast. Die kom ik nog wel een keer afstoffen hoor …
Counting on it, man!
We zien wel wanneer je weer uit de

kast
komt!
You are not a Squale obiding Citizen!

We zien wel wanneer je weer uit de
junior:
kast
komt!

Ik ben nogal beïnvloedbaar op het moment!
Lekker man! Ik zie je zo wel in de Citizen kroeg.

Leuk, dan heeft men iets te kiezen. Er verschijnt nl. later vandaag ook een bijzondere Squale Matic in hetzelfde blauwe.
Voorlopig niet want ik heb nog helemaal geen tijd gehad, dus de mijne komt later!

Lekker man! Ik zie je zo wel in de Citizen kroeg.
Overlopers😉
Is toch prachtig, Aaldert!