Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Dan moet je er wel één hebben :rofl:

Ik heb alleen de foto’s nog.

4 likes

Is tie ook, toevallig vandaag om de pols, beetje netjes voor de Paas! :wink:

Ik heb ze ook wel een beetje ‘voor de heb’, ik hoef ze niet allemaal evenveel te dragen.

Nee hoor, (nog) niet, ik heb gewoon de grijze nog! En als ik een keer de satijnen zwart-oranje of de lichtblauwe onverwacht en een beetje voordelig tegen het lijf loop, ga ik zeker wel toeslaan. Maar ik vind de 1521 (en de Master daarmee ook) voor mij wel net wat beter draagbaar door het formaat. Eigenlijk precies goed.

De 2002-A is natuurlijk ook groot, maar tegelijkertijd dusdanig meer eigenzinnig apart en ‘tool’ dat dat op die manier weer goed klopt. De Matic is daarmee vergeleken dan toch iets meer ‘gewoon’ een groot recht toe recht aan duikhorloge.

11 likes

:rofl::joy::rofl::joy: Archief plaatje ook goed :wink:

11 likes

Heb ik ook nog.

12 likes

12 likes

Incoming

15 likes

Die van marktplaats?
Ik moet deze ook nog echt een keer hebben.

Nee ik heb er één via het Uhrforum. In tadellosem Zustand. Marktplaats daar kijk ik niet.

3 likes

@junior ook :crazy_face:

4 likes

Lekker man :+1:

2 likes

Zeker …

:beers:

11 likes

Gefeliciteerd met je na @Royce heel mooi horloge ook, voor mij helaas te groot maar staat je prima!

Vandaag deze om de pols, gewoon omdat het kan :innocent:

Heb helaas alleen nog de 1553 op het moment, maar hier een foto uit het archief. Deed het heerlijk in het zonnetje!

Momenteel heel erg gecharmeerd van de GS Sbge277g maar helaas alleen in 44mm beschikbaar. Mocht er een kleinere versie komen zal ik me erg moeten inhouden vrees ik.

Maar zover is het nog niet, nu nog maar genieten van mijn huidige (bescheiden) collectie inclusief de 1553 :grin:

Fijne pasen iedereen :rabbit:

14 likes

Op deze extra vrije dag lekker aan 't genieten van een van m’n absoluut favoriete artiesten aller tijden: de veel te jong overleden Tom Petty. :guitar: :sunglasses: :tophat: :cupid:

Fijne tweede paasdag, iedereen! :hatching_chick: :rabbit:

14 likes

14 likes

Die Palombari is echt heel mooi.

3 likes

15 likes

Lekker Harm!
Je vertroetelt de Thalassa meer dan ik heb gedaan, gewoon mee in 't een bubbelbad… :bath: :sunglasses:

3 likes

17 likes

Netjes opgelost door Squale

11 likes

18 likes