Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

En het is alweer woensdag! :shark:
Kan een afbeelding zijn van 1 persoon en zwemmen

Komende zaterdag voor het eerst dit jaar weer het water op en er is mooi weer voorspeld! Nu alweer zin in! :motor_boat: :sunny: :sunglasses: :ocean:

13 likes

Laat dat mooie weer maar komen dan!
Voor nu toch de winterjas nog aan!

11 likes

De horlogedoos is aan het overlopen, en, naast het omstreden vertrek van de ChocoMatic, weet ik nog niet welke de volgende zou kunnen zijn die weg mag.

Ergens hierboven werd de voor de hand liggende optie van gewoon een nieuwe doos aanschaffen geopperd (of watchroll). Een beetje onverwacht is dat 'm ook geworden, maar dan met een Squale-twist. Ik ga vanavond passen en meten!

16 likes

Je hebt wel een heel toffe gevonden :+1:

1 like

Ik kon 'm niet aan me voorbij laten gaan. :upside_down_face:

1 like

Die is gaaf man! :shark::star_struck::star_struck:

1 like

Lekker kissie Roy!
Je hebt gezien dat er maar acht in kunnen hè? :sunglasses:

2 likes

Oeh, gaaf ding, zeg! Jaloers!

1 like

Dat zou dan zeven extra zijn, toch? :thinking:

8 likes

Jaja, maar dan is het ook klaar hè!

giphy

Ik bedoel, je stelt nu wel krappe grenzen aan ‘je verzameldriften’.
Ik zou er gewoon nog eentje bijkopen … :sunglasses:

2 likes

Heel eerlijk, dat moment is misschien wel sneller daar dan verwacht: ik was maandagavond wat met horloges aan het schuiven in de bestaande horlogedozen, en ik begon me serieus af te vragen of ik met de komst van de 2002-A misschien niet ineens en geheel onverwacht Squale wel had uitgespeeld… :scream:

Er zijn heus nog wel modellen die ik zou willen hebben in de verzameling, zoals de gewone klassieke gepolijste 1521 (dat hoort gewoon), en misschien wel zo’n PVD Arancia, maar de ‘drang’, zoals naar de lichtblauwe Matic bijvoorbeeld, is wel heel erg gezakt ineens.

De kleurstelling van de nieuwe Master heeft mijn sluimerende interesse voor de Seiko SPB239 flink aangewakkerd, en als ik wat van m’n andere horloges verkoop, is die MM300 niet eens zo onbereikbaar (in theorie dan). Of wellicht toch die U1/U50.
Ik heb zelfs al een eerste selectie slachtoffers klaarliggen daarvoor (nog geen Squales trouwens)… :sweat_smile:

De Squale-knop is dus nog lang niet om daarmee, no worries :wink:, maar misschien wel een tandje gedraaid in een andere richting.

Dat valt gelukkig nog wel mee dus, de driften lijken ineens wel een andere kant op te willen… :sunglasses:

En een plaatje voor de sfeer. Na al die Tudors (seriously…?), even de warmloper voor die SPB239 om vandaag (en ja, ik heb naast deze ook gewoon de 149! :wink:)>

8 likes

Riep er iemand?!

3 likes

Eens!
Ik doe er even een plaatje bij …

Had er gisteren bijna weer een gekocht! Was helaas een tikje te ‘geleefd’. Ik maak de eerste kras graag zelf, dus dat is niet gelukt. Voor een nieuwe of nieuwstaat heb ik helaas het budget niet meer na de aankoop van mijn Astron dus ik moet nog even geduld hebben.

controlling-laugh-laughing

PS SPB149 heb ik ook gehad! Fris blauw, lekker voor de zomer. :wink:

8 likes

Ben je 'm nou nog niet kwijt … :thinking:

Ik heb het geld niet. Solly. Tenzij je 'm voor 500 wegdoet, dan kom ik nu jouw kant op! :sunglasses:

4 likes

:wave:

Staat in het blauwe :partying_face:

3 likes

Interesse in een Diver Down? :wink:

1 like

Het was nog even spannend dankzij PostNL, maar hij is er!!!
Wat een machtig mooi ding, die kleur😍

Bedankt nogmaals @Royce

I’m back baby!!

21 likes

minions

Prachtige Matic, deze choco:star_struck:
Veel draagplezier!

2 likes

Die zou ik ook wel willen, of een ‘gewone’ SPB143. Ik had een SPB297 leuk ding, toen gesneuveld voor een Tudor. Die mag er wel een terug, of beter nog die nieuwe!

Krijg een heleboel ruilvoorstellen maar telkens net niet raak :man_shrugging:

Daar koop je nog geen

1521 voor :crazy_face:

4 likes

Klopt.
Ik moet dus nog even doorsparen … :sunglasses:

4 likes