Zo zou ik dat met een 1521 niet omschrijven
Ja voor mij is een goeie/mooie stalen band eigenlijk wel een voorwaarde voor een horloge. Ik heb hem eigenlijk altijd op mesh maar die is toch wat oncomfortabel waardoor ik de 1521 veel minder pak dan ik zou willen.
Ik vind dat ie daarmee een ‘Frogman’ look krijgt. Past imo helemaal bij militaire style!
Dat zou een wens van velen vervullen. Net als, toch, opgelegde indexen én betere lume.
Bedoel je een ratchet clasp (zo heet dat toch?)? Dat zou ik echt een heel goed idee vinden!
Zelfs met mijn
Nee, maar serieus. Hij draagt (daardoor) fijn, het staat mooi (en onderscheidend) en ik kan 'm gewoon prima bedienen. Ja, hij voelt even anders dan andere kronen. Maar ik weet gewoon precies hoe ik 'm trefzeker moet beetpakken en bedienen en geen probleem mee, dus.
Waar twijfel je over?
Nou, misschien een beetje ‘Seiko-esk’. Ik blijf een tropic toch het mooist vinden, op een 1521.
Ik ben het met je eens Ed, betere look, meer in verhouding.
Zet hem op
Hmmm, waarom leggen zij de link tussen de cops en Squale?
Ja, toch?
Hij lijkt er gewoon voor gemaakt!

Check even 1 minuut 37!
“Squaleeeee”
Haha, dus nu ben ik helemaal de GANGSTA , met m’n Squale!

Net geland in Turkije
[Jealousy mode on]nou dan mis je wel mooi Koningsdag in het schitterende Nederland![jealousy mode off]
Lekker, man! Geniet ervan!

Koningsdag
Heb voor de gelegenheid mijn oranje Asian special @junior San bandje mee
Plaatje voor de sfeer op winters (het huidige weer in NL) wit

PS Hou de MM300 nog even vast totdat ik mijn Astron zat ben.
Als dat net zo’n lange liefdesrelatie als met de Thalassa wordt dan heb ik er in de tussentijd vermoedelijk wel wat exen bij gemaakt
Ik weet in ieder geval wat er voorlopig niet weg gaat
Zo, het zit er weer op, voor deze week. Weet niet wat jullie doen. Maar ik trek even lekker een ijskoude open.
Fijn Koningsdagweekend, iedereen!
Ja, ik gooi er morgen ook even 'n oranje band aan.
Goed te zien dat ons land, én ons favoriete merk, ook in Turkije goed vertegenwoordigd is!

Weet niet wat jullie doen.
Proost mag weer weekend buffelen