Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Zijn deze banden ook los te koop?

Jazeker… wij hebben ze nog niet op voorraad, maar Squale zelf heeft ze wel al op de site staan.

1 like

Kan allemaal :man_shrugging:

1 like

Ook wel geslaagde combi zo met deze band😍

16 likes

The history of the 1521 model continues to evolve in 2024. On May 23rd the next novelty of this iconic collection will be presented.

4 likes

Krijgen we nou?!

Maarreh 23 mei duurt mij te lang :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

spit-take-laughing

Is het weer zover? Het kriebelt … :joy:

2 likes

Manmanman ik heb er sin an

En als je je jeuk hebt… moet je krabben!

2 likes

giphy-2-ezgif.com-optimize

PS Hou de MM300 nog even vast totdat ik mijn Astron zat ben. :sunglasses:

3 likes

Ben een beetje bang dat ze de 1521 mainstream gaan maken, met opgelegde indices en wat dies meer zij. Ze vertonen een beetje het gedrag wat Marathon ook heeft, van een leuk betaalbaar nichemerk moet er een grote(re) markt gevonden worden en daarmee ziet alles er straks hetzelfde uit als de rest van de wereld. Eerste tekenen daarvan zag je al bij de COSC-versie van de 1521. Jaja, allemaal een tikje overdreven maar toch … :wink:

Voor mij is er nog steeds maar één moderne classic 1521 en dat is deze:

Van mij hoeft hier helemaal niks aan te veranderen.
… just perfect! (vind ik) :sunglasses:

10 likes

Dat is wel wat mij ook als eerst te binnen schoot, laten we het hopen :crossed_fingers:

Ik denk alleen eerder een nieuw dial-kleurtje met wat faux patina ofzo :sweat_smile: of een ‘exclusief’ (en overpriced) modelletje

5 likes

Mogge :wave:t2:
Net geland in Turkije :sun_with_face:

19 likes

Dat zou wel leuk zijn!
Dan wel graag met een ‘normale’ verstelbare (duik)sluiting …

Geniet ervan!
Blub blub … :diving_mask:

2 likes

Fijne vakantie, heerlijk met je Squale op t strand :parasol_on_ground:

1 like

De green ray mag weer mee! Hé dat rijmt :crazy_face:

11 likes

Blijft wel echt een interessant horloge :ok_hand: hebben ze goed gedaan maar ik ga het nog een keer zeggen en iedereen mag het er mee oneens zijn: wat een k#dt-kroon (en ik heb geen dikke vingers en mijn fijne motoriek is volgens mij ook in orde)

5 likes

Maar het is wel onze k#dt-kroon!

3 likes

Das waar :facepunch:

Hoe doe jij dat eigenlijk, hou je ze alle 23 lopend of draag je ze gewoon stilstaand en zet je ze nooit op tijd als ze beginnen te lopen :sweat_smile:

1 like

Zou prima kunnen

1 like

Het op tijd zetten van weer een stilgevallen horloge gebeurt zo’n beetje iedere ochtend, en beschouw ik steeds als een stukje quality time. :wink:

1 like