Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

En dan ligt hij nu nog niet eens in het zonnetje :grin:

14 likes

Ik heb mezelf nog maar een (klein) snackje gehaald voor naast de 1521 en mm300 voor als het wat ingetogener mag :see_no_evil:

Ik vind de HFLE zeer geslaagd :ok_hand: kleur is veel mooier dan ik had verwacht :+1:

10 likes

Met dank aan Windhund een zaterdagochtend switch kunnen doe, bedankt!.

14 likes

Deze knapperd maar eens op het blauw gezet. Staat hem best goed! Mooie dag.

16 likes

Hier van (te) lange blauwe naar oranje in de zon

17 likes

Lekker, hoor! En ook aan oranje band, trouwens! :sunglasses: :beers:

1 like

Familie is een dagje op stap, dus…, wat gaat deze jongen doen?

Juustem, helemaal niks. Nada, noppes. Fijne zondag allen :v::yum:

13 likes

Je hebt helemaal gelijk!:+1:

Hier helaas niet zo’n feest. Druk met wassen en opruimen bezig.:sweat_smile: Maar tussen de bedrijven door wel even tijd om, na een weekje voornamelijk Seiko, weer even een fijne Squale uit de horlogekist te pakken en even een momentje rust te nemen, met een ijskoude :beer:!:blush:

Fijne zondag, iedereen!

15 likes

Proost :beer::beers::yum:

2 likes

Avondwissel!

20 likes

In de wachtkamer. :yawning_face:

Fijne maandag, iedereen!:coffee:

13 likes

Hoog tijd om deze weer ‘s om te doen

15 likes

Is blasted, toch? Lijkt op bovenstaande foto bijna pvd. Zou ook wel gaaf zijn, volgens mij.
Beetje zoiets, qua kast.

Squale 1521 Full luminous Militaire – Guru Watches

Trouwens, full lume vind ik sowieso ook altijd gaaf. Mijn eerste duiker, midden jaren '90, was een full lume (niet deze, hoor).

10 likes

Ha, ja, klopt, is blasted. En jouw variant is heel eenvoudig in elkaar te zetten door de uurwerken van een pvd 1521 en een full lume 1521 om te wisselen. Heb zo zelf een paar unieke Samurai mix & matches geknutseld.

1 like

Ja, dat zou idd moeten kunnen. Je ziet überhaubt niet veel Squale mods. Weet dat @archer er een heeft gemaakt. Heb jij je eigenlijk al hieraan gewaagd?

1 like

Dat ziet er wel gaaf uit!!

Ik draag vandaag de Green Ray

Met als modificatie een witte JB strap. Ik hou van deze combi!

13 likes

Ik was net weer even een overzichtje van de ‘collectie’ aan het maken (was ik dit keer zo mee klaar), toen ik dacht: ‘Hmm best wel tevreden zo, zou niet weten wat ik anders zou willen, maar toch heb ik wel zin een move/verandering’ :sweat_smile: #lentekriebelsofzo?

14 likes

Prima te doen, wel even letten op het verwijderen van de opwindstift bij een Sellita SW200 uurwerk, dat werkt wat anders dan het bij de meeste uurwerken werkt.

2 likes

Dan alleen wat erbij of gaat er uit weer wat uit :thinking:

1 like