Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 6)

Goedemorgen Squaleisti!

13 likes
8 likes

Goedemorgen! Ist bij jou de 5e? :sweat_smile:

10 likes

:joy: :ok_hand:

@vrieskou @pasd @gup Wat zo’n nummer al niet kan oproepen bij mensen, he?! :grin:

Ik moet nog altijd denken aan deze onvergetelijke scene, uit deze -vind ik nog steeds- geweldige serie. :sunglasses:

Oh, ik dacht z’n 5e Squale. Maar je had het over de datum! Heb ik ook wel 'ns dat ik er pas dagen later achterkomt dat ie niet goed staat. :sweat_smile: Maar da’s dan meestal maar een dagje ofzo. :person_shrugging:
Gelukkig straks, met de HFLE, is dat probleem opgelost! :blush:

2 likes

Haha! Nee , dit was die ene waar het mee begon!

1 like

:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

13 likes

12 likes

12 likes

Morge

10 likes

Morguh

Na de terechtwijzing van gisteren, vandaag maar de No date

10 likes

Ach jongens, het is weer vrijdag! YEEHAA! Was altijd een extra leuke dag, met als hoogtepunt qua radio, in ieder geval, dit.

Ja, zo oud ben ik. :older_man: :sweat_smile: :person_shrugging: :blush:
Heerlijk was dat! Nou werk ze, nog even! Vandaag helaas geen Squale om. Dus ik zal jullie de foto besparen. :grimacing: :grin:

Er gebeurt wel het e.e.a. op dat gebied, trouwens. Maar hierover later meer… :wink:

6 likes

Neeheeee Ed zo werkt dat niet!! :tired_face:

2 likes

Helaas, voor nu dus alleen even deze
Cliffhanger GIFs | Tenor

Maar voor meer…
Stay Tuned Instagram Sticker

5 likes

Voor wie het nog niet had gezien…

4 likes

O.k., het is vrijdag. Dus, hier in de Squale kroeg dan ook nog maar even een plaatje van het enige echte pre-productiemodel van de Squale HFLE2024! :partying_face: Zie link hierboven voor de complete update. :point_up_2:

Voor de gelegenheid hebben we speciaal met z’n allen een regendansje gedaan, vanmorgen. Zodat
we 'm meteen even op waterdichtheid konden testen. En hij is met vlag en wimpel geslaag! :diving_mask: :ocean: :shark:

HFLE1

Man, man, man, wat wordt ie mooi, vinden wij, in ieder geval! Daar drink ik even een lekker ijskoud biertje op! Cheers, Squale amici en alvast een prettig weekend! :beers:

18 likes

Fijn weekend allemaal! :grin::+1:

16 likes

Yea ik vind hem fantastisch!
Erg zin in. Een echte zomer knaller.

De wijzerplaat met die witten en oranje accenten. Ik ben dik tevreden! Mag ik dit zeggen, ja dit mag ik zeggen!!! :laughing::joy::laughing:

5 likes

Fijn weekend allemaal!

14 likes